3.5.09

Floral Kit

Завършвам серията от цветно вдъхновение с един напълно готов кит ,който можете да използвате за направата на дигитални страници,QP,LO или за каквото сметнете за необходимо.В кита съм включила 30 елемента (embelishments),6 рамки (frames),9 фона (papers) и 7 текста (word art). :) Всичко в този кит е моя изработка.Елементите съм си ги рисувала сама,хартиите също сама направих с помоща на patterns,рамките са мои преработки,word art-ът е лично мой като идея и изработка.Предоставям китът напълно безплатно (още съм далеч от мисълта да ги продавам).Разделила съм го на 4 части,за да бъде по-лесно свалянето.Използвайте линковете под всяка снимка ,за да изтеглите съответните части на кита.Ами,това е.Надявам се да ви хареса :) Лично аз направо си го обичам :) Enjoy! :)

Part 1 elements

Part 2 papers

Part 3 Frames


Part 4 Word art



11 коментара:

Neizi_ss каза...

Добър ден - казаха ти го в прединя пост :) както винаги си се справила чудесно :) - пардон - повече от чудесно е :) ма талант бе ...рисува кат Пикасо :)или некой друг който си избереш :) Цалуфки ...аз продължавам с пролетното почистване, докато не е станало лято :)

Lili каза...

Ахаха ся и Пикасо станах.Благодаря ти Фифче :) Дано имаш време да си го свалиш и да твориш,твориш ама много да твориш.
Браво за почистването,моето е за утре -направо ми стискай палци.А и мама нещо се канела да идва,та може и да ми иде рахатя на..фиууу.Както и да е.
Цуфки и смифки {}

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search каза...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Elements or Papers post on May. 03, 2009. Thanks again.

Ivolina каза...

Лили, прекрасна работа. Като гледам това, което си направила ми се присква да можех да работя с фотошоп, а не само да го гледам тъпо и нищо да не става.

Digi Free каза...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 03 May [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 04 May [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Lili каза...

Благодаря ти Деси :) И ти можеш да се научиш-сигурна съм.Стига да имаш желание и време :)Аз да не би да съм се родила с фотошоп в главата :)
Усмивки прекрасен ден ти желая :)

Pattycakes каза...

Thank you for sharing this pretty kit!! :)

Lili каза...

My pleasure dear Pattycakes :)
I'am happy that you like it :)

Силвия Тенчева каза...

Лилянке,браво,отново много добра работа,ами започвай да продаваш и търси контакти -какво чакаш,всъщност хората сами ще те потърсят ,но и ти го направи защото тя-"тайната",чука на вратата,възползвай се!Целувам те бейби!

Lili каза...

Благодаря ти Силви :) Ами мислила съм го,но самото предлагане за продажба изисква да се впиша в някакви органичения и да седна да творя ,само защото трябва да има какво да предлагам.Това не го мога!Сядам и правя нещо,само когато имам желание,време и муза.Ей затова няма да я бъде никога да си продавам таланта.А и ако се случи ще се почуствам ограбена!
Принципи,при това телешки!Такава съм си :)
Цунки и на теб миличка :)

Digi Free каза...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 06 Jun [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 07 Jun [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)