1.4.10

И така ,и иначе...

Днес не реших да съм добра или лоша,а съобразителна!
Някои си избират кога какви да са.Аз не мога и така ,и иначе.Ако не съм себе си ,не се чувствам добре и ми е някак тясно,некомфортно и дори гузно.Научих се ,че ако се разбираш сам себе си и знаеш какви са целите,мислите и стремежите ти -то ще е много по-лесно да предложиш същото и на околните (или поне на онези,които си избрал да са ти приятели).Да,приятелите се избират.Не идват ей така ,като писмо объркало получателя си.
Истината обаче е ,че никога не можеш да си себе си и да си в синхрон със случващото се.Трябва да се нагаждаш,да си изваян според ситуацията  и да реагираш и така ,и  иначе.Защото срещу теб няма да има твое копие,а различно подобие.Тогава е трудно да приложиш собствените си максими,защото нито ще си разбран,нито ще разбереш.Не,това не е лицемерие.Запазващ себе си ,но в различни условия и максими.В случай,че се налага да си добър -бъди,лош-бъди,съобразителен-бъди;стига да успяваш правилно да прецениш кога да приложиш "така" и кога "иначе".Тогава ще си истински и няма да рискуваш достойнството си и изградената личност,която си.
Не смея да твърдя какво се случва в главите на хората-стига ми да знам какво се случва с мен и хората,които обичам- и как ми понася случващото се наоколо и с другите.Останалото го отделям.Не мога да понеса всичко,а и не се налага.
Да,поводът да напиша тези бъркотии е в първото изречение.Убедих се,че когато не тая нещо ,което не е мое-се чувствам спокойна.По-добре да го предам на тези,за които е!Позитивността ми е стремеж,но не на всяка цена-а само,ако не е прекален и да е  умерено полезен.Нормална съм -не :)
Казах каквото исках да кажа и ми е по-леко.
Изоводът от тази ситуация,макар и мъглавя като подробности е  ,че никой не заслужава да бъде излъган (дори и днес ;)  ).
Тези,които чуха казаното от мен,вероятно са били изненадани.Всъщност исках да го кажа преди седмица,но някак усещах ,че не е дошъл моментът.
Оф...да..отплеснах се!
И така,и иначе -всякак може,стига да не подлееш вода пред себе си и тези,които ти имат доверие и споделят всяка минута с теб!
Идват празници-нека да са усмихнати,емоционални и цветни :)

2 коментара:

Lio Popov каза...

Поздрави от мен. С радост ставам една от последователите на блога. Хубав ден ти желая с много усмивки!

Lil каза...

Благодаря el_po :) Добре дошла :)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)