7.5.10

Така ми е добре...

Почивно.Тихо.Спокойно.Притъпено.Жужащо.Пеещо.Люлеещо.На балончета. С лимон.
Топло.Подухващо.Греещо.Слънчево.Мързеливо.Жълто.Водно.Настръхващо.Кръгло.Опияняващо.Доволно.
Хубаво.Димно.Кафяно.Леко.Извисено.Зелено.Детелинесто.

Те така и още много.Добре ми е.Опитвам се да се настроя работно и в почивния ден.Да,ще успея-защото ми се налага.Не се оплаквам.Дори отново си имам градинка,въпреки съседските набези.

Утолявам жаждата и щракам безпощадно.

Хубав ден на всички :)

5 коментара:

Aquawoman каза...

Лилкооо, опияняваш! :)
За какво ти е да мислиш за работа в този разкош? Тя работата не е заек да избяга. Отпусни се и сe наслади, а аз ще си налея сода с лимон и бягам на терасата. Зарази ме! :D

Valkocompany каза...

Това е истината - безпощадно щракане

Lil каза...

Бубе , радвам се че ти действам така :) Относно работата - налага се ;) А содата с лимон си я пия целогодишно :P
Val- под щракане имам предвид писане :)

Glennis каза...

Nice glass of vodka? Thanks I shall take a sip.

Ирония Идиотова каза...

А днес как си, майне лийбе Лили?:)))))))Сладунчето то;)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)