18.5.11

English humour on air

Обичам черният , дръзкият и неповторим английски хумор.Неподправен е, звучи съскащо и е употребяван на точното място , от точните хора.Да чуеш такова блаженство за скритата ти цинична част от разума е душевен оргазъм.Да гледаш филм нацвъкан до пръсване с всички окраски на въпросния хумор е реално удоволствие за съзнанието.Мамка му!Този филм ми хареса, много ми хареса.

Едно селце, с една автобусна спирка , едни и същи хора, едни и същи случки – векове наред.Само бръшлянът и мухълът се развиват.Всичко останало си е същото, плесенясало до вкисване.И един ден ....



Препоръчвам горещо!

6 коментара:

Neizi_ss каза...

Звучи интересно - ще се гледа :“

Анонимен каза...

ще го изтегля, щом го препоръчваш :) а и мадамата изглежда симпатична на корицата :)

. каза...

Чудесен филм. Хуморът е маса английски, почти нищо не е казано в прав текст на зрителя, което го прави още по-кадърен и приятен. Просто задължителен за всеки, харесващ по-subtle (бе там, дет се пипа с финес и се осланя на контекста и написаното между редовете) подходът в киното :)

Valkocompany каза...

Филмът е доста добър :)
Ах ти лош Ламот :)Нали правя месечни ревюта на филми . И го бях препоръчал още преди 3 месеца :)

Nostromo каза...

И аз нещо съм пропуснал препоръката на Вал. Пускам го на ХъДъ. Много възпламеняващ пост, Лили. :)

Alhzar каза...

http://www.vraity.com/2011/06/bulgarian-bloggers-we-can-do-more.html - отбелязана! :)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)