26.11.08

Глюпости

Навън вали сняг+дъжд или на мен ми се привижда-незнам точно,но със сигурност вали и е студено.Уж не обичам лятото ,ама и това сковаване не ми е от любимите,щото мразя да се навличам!Кеся си в офиса,слушам музика,пиша някви мейли по рекламация,говоря си с мамето за езотерична литература и от време на време притичвам до терасата за фас пауза!Идилия! Или идеалната гледка на един скучен,работен ден-като всеки друг.По ми харесва лудницата ,в която има работа и съм зарита в обяснения и посредничество България-Италия-България и се чудя на кой каква проформа за пусна.Динамиката убива времето и току виж е станало 18.30-чантичката и дома.Да,ама не всеки ден е такъв,то няма и как да е!
Одеве споменах пауза.Спечелих и Кафе пауза от Радио FM+,която щяла да цъфне в офиса-кога не се знае,но все пак мисълта за подарък ме усмихна,а и уважението хич не е малко.




*
Пък и днес се попритесних сериозно с мишата.И още го мисля.Кофти случка.Но пък от моя гледна точка е съвсем в рамките на нормалното човек да греши.И след като си поправи мазалото да не бъде санкциониран,ама ходи обяснявай на по-горе стоящите,че служителите им не са роботи и имат нужда от почивка.
*
Почивка!От 19.12 до 05.01.Чак ме е срам.Особено от Васко!Той няма да почива.Аз се чудя от сега к'ви ще ги върша сама из нас.Майка ще ми "подосажда" за някой ден,ама и това ще мине,а тази почивка ми е дълга за бездействие.Верно,втората работа мен си чака,ама то това е убиване на 2,3 часа max.Естествено ще чистя,подреждам и бля-бля домашна му работа -но то пък това за ден-два и няма какво повече да го върша.Пак се обеснявам много.
*
Имало 5 коренни раси.Това ме сецна мозъчно днес.Интересни са ми всякакви чудатости ,щото всеки си е по своему луд (и аз в това число),но за тази теза не бях чувала.А то учените писали-брисали,книги издавали-потрудили се хората.Ще се позамисля за някоя такава книжка от Славейков.Мамето ми предложи Ернст Мулдашев-странна птица е този офтамолог.Присадил око,а хората го охулили.Дали е било завист незнам,ама си е напредък в медицината.
*
Коледната треска започва да ме сгащва.Обичам празниците.Обичам лампичките,елхичките,всякакви джвъчки за окраса-доста си се заигравам с тях у дома.И тази година ще да е така.Приятно е.А и придава уют.Домошарска история си е моето.Майка ми все ми вика,че съм била Плюшкин- и да съм ,нали не преча на околните!Обичам и да пазарувам подаръци.Но тази година ми е трудно.Не съм намислила какво да купя на никой.Ама като му дойде времето...още е раничко.
*

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)