2.12.09

Весела поука :)



-Даниеле,сърдита съм ти!
-И  аз съм ти сърдит!
-Но ти не искаш да ме изслушаш,а аз имам да ти казвам нещо много важно!
Мълчание.
-Ама аз исках Коледен календар.
-Нали чу какво каза тати за картите снощи.Невалидни са.А,ако сега си похарчим парите за календар,няма да имаме за храна.
Мълчание
-А и те са изтекли,11-ти месец ,тати ще донесе новите и тогава ще купим Коледен Календар
-Ама аз исках сега!
-И за какво ти е този календар,като ще го изядеш наведнъж целия ,а не да си взимаш всеки ден по едно.
-Ама.....
Разговорът е между майка и хлапе,което е на не повече от 5.Сладур.Имаше ваденка залепена на бузката.Отлепи си я ,охкайки -за да я види.После пак си я залепи.
Как да не се усмихне човек на подобна случка. :) Натъкнах се на нея прибирайки се от работа.Сладкото семейство са ми съседи-едни от малкото,които познавам и поздравявам с удоволствие.
Не знам дали детенце разбра какво обясняваше мама,но определено ме впечатли начина на разсясненията.Като на голям човек.Подкрепям.Децата попиват всичко и ако само ги глезим,лигавим и прочие милосване ги лишаваме от реалността.
Поучително!

2 коментара:

Анонимен каза...

Ами да, маниците са доста по-умни отколкото си мислим че са, затова заслужени аплодисменти за темата...:)

Omnia каза...

Също съгласна!
Малките деца са удивителни за наблюдение и заключения от базата на опита и израстването, защото не се сещам такива неща да са ми правили впечатления, като съм била младо и зелено;) И колко удивителен може да е живота тогава, когато знаеш от какво можеш да се поучиш... със забавление;)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)