28.9.08

Една есенна неделя

Днес е Неделя!

Някой би си казал-Какво от това?!
Е,то не е нищо особено.Но пък аз съм решила да я опиша.
Може би поради желанието за писане или за рядко спокойната обстановка.
Хубаво време-за мен -щото е хладно (за останалите студено-хиля се доволно).Никога не ми е студено,а стане ли работата отива на грип!
Та днес се наслаждавам на едно страхотно събуждане с целувка и с чаша от любимото ми Нес кафе!Идилия!Че какво му трябва на човек :)
Поглеждам през прозореца и се усмихвам-Слънцето се бори с дъждовните облаци и успява да метне по някое снопче топла светлинка.
Успях да се докопам до Блога си благодарение на търпението си към прословутия незаключен порт за wireless!Доволна съм!
Пия си кафенцето,пуша си (не от моите цигари,ама ги бива),пиша си и Мишока ме разсмива с налудничавите си идеи-днес ме е сложил Вратар на ЦСКА в играта Football Manager-смях-даже искали да ме купуват!Определено се хиля на глас!

Хубава сутрин!

Ей така се получава ,когато човек е влюбен,спокоен и съответно щастлив.

А за останалите е поредната Неделя!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)