11.11.09

Лирично

Доза живот

Блажена сутрин и птича песен,
едно кафе и две цигари-есен.

Едно слънце и много лъчи,

една усмивка в твоите очи.

Бездънен пепелник и дълъг филм,

дълга почивка на дивана изгнил.

Една врата и много изходи

много решения ,малко отговори.

Неминуема дълга нощ и едничка свещ,

дълга прозявка и моментен копнеж.

Музика,силна и слаба –на вълни

танц,на двойка-тишината мълчи.

Живот,момент,онази история

ти,тя...той и ние,или вие-категория.

Аз и Ти,там бяхме и още сме,

не тръгвай –Обичаме се!


*by me

12 коментара:

Dani каза...

пожелавам много "блажени утрини"

Alhzar каза...

Харесва ми :) Това е една красива есенна утрин.

Dimana каза...

И на мен ми повлия по хубав начин :) Харесва ми :))

Lil каза...

@Благодаря момичета :)
Писано е миналата година с много любов за моето Мишле :$

Preor каза...

:-) Много е хубаво :-) "Една врата и много изходи
" Благодаря, че го сподели:-)

Lil каза...

@Preor Благодаря :)

Aquawoman каза...

Лилинце, рядко те виждам такава романтична и много ти се радвам :)
Прегръдки {}

Lil каза...

@Бубенце,рядко споделям романтичността си ;) Интимно е някак си,но Васе заслужава-а и аз си го харесвам това писание :) Аз ти се радвам във всеки един момент :) Цуфки {}

Анонимен каза...

Добре дошло на хубавото ти настроение ;))

september-silvia каза...

БРАВО ЛИЛИ,МНОГО СИ ДОБРА В РЕДЕНЕТО НА СТИХОВЕ..ЛЮБОВТА Е ВЕЛИКО НЕЩО,ДАНО ПОВЕЧЕ ХОРА БЪДЕТ ДОКОСНАТИ ОТ НЕЯ....

Dimitrana S. каза...

Лирично и прозаично едновременно.. романтично-носталгично. Есенно, леко цигарено, сластно и малко объркано..

Харесва ми. :-)

Lil каза...

@shadows -не съм била в лошо настроение отдавна,но Благодаря ти :)
@Силви,трогваш ме с тези суперлативи.Не е нужно.Просто съм споделила усещанията си :)
@Дими , "леко цигарено"-това ми харесва много :) Благодаря ти :)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)