14.3.10

Избери си

Препоръчай блог е една доста позната щафета в блог пространството.Реших и аз да се включа.Но начинът на подбор на блоговете,които ще ви препоръчам днес е малко по-различен и според мен доста по-интересен.По принцип всеки един блог в блогрола ми е като препоръка.Хич не сън скромна ейй,но пък защо да чета случайни блогове.А и в блогрола ми няма нито един блог,който Не чета.Пак се отплеснах.Та днешната ми препоръка е някак семантична.
Не се чудих дълго време които блогове да включа в днешната си статия.Защото навързването по имена и съдържание е перфектно.Поне в този случай.Не знам дали пак ще успея да свържа толкова добре други блогове.Но ще опитам.
Защо не!?

Блог на една прекрасна дама,силна личност и отдаден на хората и каузата лекар.Влизайки в този блог не можете да не усетите как въздухът запращява и очаквате всеки момент да се взриви в многоцветна заря.Статиите са винаги перфектно изписани,замислени и издържани откъм съдържание и послание.Omnia или Оми (както я наричаме повечето Видни шматки) е личност и блогер ,който оставя отпечатъци в съзнанието на читателите си.Преминавайки от крайност в крайност в публикациите си ,тя ни показва че животът е точно това-една огромна крайност.Не винаги е положителна и усмихната,но в крайна сметка защо не?

Пристрастна съм.Блогът на Фифка и нейният живот.А и нашият.Положителна,иронична,реална,саркастична и недопускаща да не бъде себе си.Неизвиняваща се ,когато пише за себе си и непоклатима в гражданската си позиция.Няма как да знаете какво ще напише или отрази.Тя и блогът й са точно като живота-непредвидими и усмихнато земни.Не очаквам да видя всичко да е изтипосано  под ред ,без правописни грешки или подравнено до безкусурие.Не.А и няма нужда.Окраските и привкуса на реалното й виждане към случващото се обрисува най-добре заглавието,идеята и цветността.Ами да-това е животът!

Блогът ,който ме усмихва,размърдва,опиянява,радва,натъжава -храни душата ми.Това е едно местенце,което никой няма право да опорочава или да обгради с жлъчни мнения и коментари.Мелиса ни предоставя поднос от радостите и щенията ни-не можем да не й благодарим.Там има всичко,което душата желае.Позитивност,любов,радост,сладки сълзи,пленяващи истории,картинки-усмивки и още много.Та нали от това се нуждаем -от позитивност и храна за душата!
Извод: Защо не ,този ни жовот да е позитивен и да храни душите ни!
Заслужава си,нали?

6 коментара:

Владимир Кабрански каза...

Защо не!? е един от най-добрите блогове,които чета.Не познавам авторката, но всеки текст стига дълбоко.Много дълбоко.

Lil каза...

Аз имам честта да я познавам (задочно).Впечатлението ти е много правилно :)Радвам се,че не съм сбъркала в избора си за препоръки :)

Omnia каза...

@ Лилииииииии, аз.... ПОКЛОН И БЛАГОДАРЯ ЗА МНЕНИЕТО, КОЕТО ИМАШ ЗА МЕН И БЛОГА МИ!
В момента съм смаяна, очарована, развълнувана, умилена, с насълзени очи, които смело сдържам, ама аз си знам какво ми струва :)- пуста му и емоционалност, бедни са ми думите в момента (: Благодаря още веднъж за оказаната чест и милите думи и , моля те, нищо не ми отговаряй на това, че хептен ще ми замине на кино сравнителната стабилност:)

@ Krizt, благодаря и на теб за мнението- така и не свикнах, че хората ме четат, но се радвам, че е възможно всеки да намери по нещо от себе си в редовете. Малко съм чувствителна днес, затова спирам дотук и ви благодаря!
поздрави от мен :)

أمل каза...

Три блога, които и аз чета с удоволствие.
Поздрави за подбора, Лили :)

Melisa каза...

Благодаря ти, Лили! И мен много ме трогна описанието, което си дала на Позитивното :)
А другите два блога и аз чета с огромно удоволствие, поздрави и за техните автори :)

Lil каза...

Аз Благодаря :)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)