5.7.09

Blog award

Благодаря на Ваня за прекрасната изненада,а именно Блог награда за Lovely Blog :)


Взимам си я и е чест за мен да я сложа в страничната лента на блога и разбира се да я предам нататък :)

Предвам наградата за Lovely Blog на всички Видни Шматки :)



Фифка-смифка
Бубка
Мръни
Ида
Слънчогледче
Силви
Нушка
Тони
Злото
Деска
Цвети
Роси
Jackie


Повече от 7 са,но мисля че Ваня няма да има нищо против.
Наградата е заслужена от всяка една Дама от този списък на 100%.
Благодаря Ви за свежите писаници,красотичките,цветовете и усмивките :)
Остава да помоля,който иска да предаде нататък :)
Усмихната вечер желая на всички :)

п.с.Браво Бате Бойко :D

11 коментара:

Христина Чопарова каза...

Аааа, трогната съм, Лилко! :*
Взех си наградата, макар че отначало смятах, че е прекалено лична, за да си я даваш, Ако и да си с голЕмУ сЪрцИ :)))
Обаче послеписа кърти, хахахаха....да ти се ненадява човек, тц, тц.
Лека нощ, Мръни! Мляс! :)

Lil каза...

Аааа,това беше целта Мрънче :) Да ми се усмихнеш :) Споделената награда е по-сладка,така че радвай й се :)
Е как бе БББ е номер 1 :D
Цунки и лекинка и на вас тримцата :)

Toni каза...

Лили, благодаря за наградата :)

Jackie каза...

Много благодарности! Ще си я сложа веднага!!!
И ще ми "ходи" на лентата в дясното поле!

Lil каза...

Моля момичетата.Дано наградата ви носи само усмивки :)
Хубава седмица на всички :)

Neizi_ss каза...

Сладурченца ...целуфки и от мени :) Миси за наградката - векинта си я турнах :)

september-silvia каза...

Лили благодарство,весела седмица и целувки!

Lil каза...

@Фифче целувам те и Благодаря,че предаваш нататък усмивките от блог наградата :)
@Силви весела седмица и на теб и цунки :)

Анонимен каза...

Лили, и аз благодаря за наградата, моя сайт обаче е малко по странен, от страна на администрация, и още не съм го разработила за бързо слагане и махане на такива малки картинки. Все пак много се радвам, че си ме включила!
Роси

Ирония Идиотова каза...

И аз благодаря! Малко късно виждам наградката, но важното е,че ме усмихна:))) Ного,'ного мерси:)))Ще я предам и аз натам.Тъй като не съм наясно с това, а и мисля,че няма лошо да питам, може да си я изпратя на тези, които искам, да?!:) Като силно се надявам да не обидя някого,ако не им я изпратя. За доста неща сега се уча:) Лилинценценценце:)) Гуши-гуши-муци( глей ся как се разлигавих начи:))))!

Lil каза...

@Роси ти си част от нас ,нашето малко,но стойностно блогово общество и за мен е чест да ти дам наградката :)
@Идичка моля миличка.Никога не е късно де ,важното е наистина,че те е усминала :)
Можеш разбира се,на когото пожелаеш.
Гушки (хладнички),оти тука не е толкоз жегаво :)
Лигав се,радваш ме :)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)