23.7.09

Домашно без коментар


14 коментара:

Milena каза...

Лили, имам награди за теб! Би ли се отбила на блога ми за да си ги получиш :-)
хохох

Neizi_ss каза...

Без, без - ама не мой без хич :) Цунки :) Влюбена съм вече в жългтата чаша с кафе :)

Aquawoman каза...

Бубчо, аз пък се флюбих в тераската - широчка, с цветя и много уютна..
И едно въпросче, ако може : Защо си скрила чак горе снимката на татусчето?
Честито! :)
Какво пише, ако не е тайна ? :)

Lil каза...

Milen@ Благодаря за оказаната чест :) Страхотни наградки,ще си ги взема с най-голямо удоволствие :) А твоите творения...мммм разкош!
@Фифкоооо без коментар този път,то се вижда как съм изкарала,освен тичането по нотариуси и строежи де :) Ама не се оплаквам,нали вече съм горд собственик :D Цуф :)
@Бубче и аз я обичам тази тераска,особено лятото :) А цветята на мама ме радват още повече :) Ами..не съм я скрила,напротив показвам я-да се вижда от всички,а не да е в пост.Татуировката е канджи японски йероглиф и означава: Мечта :)
Целувки на всички {}
Усмихнат ден ви желая :)

Христина Чопарова каза...

Аааа, масичката на тераската е много кефска, да :))
Хубави снимки, Мрънко :*
Цунк! :)

Lil каза...

Ох ,тази масичка :) И столовете си ги бива деее :D
Мрънко нищо не каза за Фото-настроението?!
Мерси де,обичам да щракам :)
Цун и на теб :)

Iliana каза...

Лилинце, и аз ти давам награди :)
Ела да си ги вземеш.

Lil каза...

Оо Илианка-Благодаря ти.Оф ейй,карате ме да се чувствам неудобно :) Ще намина като не съм на работа миличка :)
Благодаря още веднъж :) Целувки :)

Unknown каза...

Страхотна татуировка, мечтателке. :)

Lil каза...

Оооо Магичка :) Ти успяяяя :D
Цунки и смело с коментарите ;)

september-silvia каза...

Лили на мен много ми харесват облаците,доматите,гроздето и всичко останало,виждам ,че добре си си прекарала в родния град:),целувки!

Neizi_ss каза...

Божке - де съм спала, че не съм видяла татуто :) Муцка е :)

Temenuzhka Petrova каза...

Идилия...Наслаждавах се докато разглеждах снимките и ми стана едно такова мило...Надявам се,че си си прекарала добре,Лили!

Lil каза...

@Силви ,беше си добре -като изключим ужасната жега и ходенето по разни институции :)
@Фифко,аз я сложих след това,та не си ти блейката :P
@Нуше ,да беше хубаво :) Благодаря тои :)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)