21.3.09

Цветно мислене

Добро утро!Ясно е ,че ми е още недоразсънено,но тези две мои творения по-долу си чакат реда като чернова от доста дълго време.Реших че е дошъл техния час!
Това са два мои колажа ,които направих на примависта мислейки си за човешкото поведение.Не си падам психолого-философ,просто понякога има типажи хора ,които бодат мозъчните ми клетки или с нелогичността на поведението си или с неясно изразената си личност,които в моите очи са все в гамата на замъгленето.Blur ефект!И може би е точно така.Понякога се чудя за много странни неща от сорта на вечния въпрос как сме произлезли.Скоро стигнах до собствена теория ,която наподобява фантастична проза с елементи на комедия.Няма как да я интерпретирам дословно,защото дори поетите не помнят какво са казали в минал момент,камо ли аз :) Но все пак насоката си я спомням:Ами ако сме просто един експеримент на по-висша раса или дори не раса,а нещо там над нас?Това там нещо определено го има.Не искам да звуча като еретичка-вярвам в Бог (не се оправдавам),но някак си ми е понятно онова със създаването на света.И двата варианта-библейския и онзи с маймуните- пораждат у мен въпроса за самото начало.Тоест си мисля,че това не са началните ни стъпки като свят.Представям си планетата ни като разорана нива,готова са посев.И някой (въпросът е кой) е посял първото стръкче.Но тук идва на по-преден план питанката/по-скоро моя чуденка/ от къде е дошла самата нива?Никога няма да знам отговорите на тези въпроси,но нищо не ми пречи да си ги задавам и да размишлявам над евентуални мои си,лични хипотези.Революцията на човека също ми е интересна.Определям я като градация на музикален тон.Защо ли? Ами преди години сме били не толкова фалшиви както сега.И ако онова там горе е доволно от експеримента си ,то това ме навява на мисълта,че този опит върви към края си.Защото ни е втълпено,че всяко начало има своя край.Сигурна съм на 99% ,че има и други живи същества с интелект,визия и доста по-голям светоглед от нас,но ми е чудно защо не искат да контактуват с нас и ни оставят да си газим в собственото блато?!И защо наричаме явления неблизки до човешкото поведение-паранормални?!Може би за нас са непознати ,но явно има хора които ги притежават и предизвикват.И ако един човек е чип от цялата система на по-висшата цялост наречена свят,то този чип подлежи на промяна,поправка и в крайна сметка на рециклиране.Тук визирам тънката граница между създаването и самоунощожението.И тя се крие в явлението експлоатация.Много прост пример,за да придам истиност на хипотезата си-ако един уред (ютия да речем) биде използван години на ред ,поправян и доизползван,в крайна сметка се разваля ,биде изхвърлен и заменен с друг.От тук идва и връзката с раждането и смъртта-утопична представа внасям,но определено има логика.След като сме опит и подлежим на у/о/съвършенстване може би се раждаме ,за да прогресираме -но имаме повредена част в чипа си и умираме,следващото раждане е с цел да замести лошата стока с по-добра.Но тук от лабораторията не са обърнали внимание на грешката,която допускат като не включват в развитието на "опитните си мишки" влиянието на околното ,което са създали като негова среда за живот и развитие.И според мен именно обстоятелствата бъркат цялата система и нарушават цикличността й.
Мда...ето такива мисли ми идват на ум ,когато се взирам в тези два мои колажа.Би ми било интересно да прочета и вашите размисли ,породени от колажите.Благодаря за което!


®all rights reserved

2 коментара:

Neizi_ss каза...

ТА ...да повторя, нищоче не си чела първия коментар, който изтрих по най-глупавия начин:))))
Нотата и фалшивото пеене ...за мен това е най-истинското обяснение на човешката еволюция ...
Нивата и експеримента - приема се като умозаключение - просто защото и аз самата живея с усещането и убеждението, че сякаш имам мисия за изпълнение ...трудно ми е да я формулирам с една дума - но за да съм толкова позитивен човек, въпреки всичко, значи има причина за това .... може би така съм програмирана и така ми е наредено :) Но за пореден път се убеждавам, че сме от една кръвна група с теб Муцоранке - тъй като потокът на мисълта ни е върви в една посока :)

Lil каза...

Знаех си,че ще реагираш позитивно и подобно на мен и няма да ме изкараш някоя луда драскачка :)Относно програмирането-няма начин да не е така,само незнам от къде са взели мат'риала за чиповете.Това ме нявява на мисълта,че те самите са минали през този процес ,но са надминали очакванията си и затова сега са над нас.Наистина звучи утопично,защото нямам доказателства за теорията си от сорта на "око да види,ръка да пипне",но усещането за по-висша сила е достатъчно.Може би в крайна сметка се нуждаят от продължение на расата си и се опитват чрез нас да продължат собствената си мисиа.Само че...както всичко ново и направено и ние си имаме дефекти ,макар и не заводски.
Много мога да говоря по тази тема и да правя колажи също.Мисленето ми е абстрактно и понякога ми е по-лесно да сглобя нещата от главата си във фотошоп вместо да се опитвам да ги обеснявам.Визуалното въприемане е доста по-приемливо и по-лесно :)
Мда на 100% сме от една и съща кръвна група,само дето някой е решил да ни попречи с някакви си ми жави 500 км,само че не е познал.Подобни приятелства като нашето мила ми Фифонке не се влияя от разстояния.
Целувки :)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)