25.3.09

Кифла без пълнеж




Пише ми се...та започвам.Какво ще излезне незнам,но знам че постът ми е посветен на всички онези хора ,повечето жени,които нямат идея ,че са живи и че се живее само веднъж.На всички,които позволяват някой друг да живее използвайки тялото им като убежище за плътността на тяхната си покварена и издращена с негативи душа.На всички,които позволяват да ги водят за носа.На всички загубили личността си в океана от мераци и химери на околните вампири-изповедници.Тъй като съм една нормална личност и подобни въздухарски изпълнения е повече от логично да ме дразнят.

Да,има такива хора,които са като онези балони с хелий ,които ти предлагат четири /не повече/алтернативи.

1.Да ги надуеш.Това като техническа част става с компресор пълен с хелий.Но ако обърнем процеса в метафори се получава сцена от ежедневието ни.Самият балон е едно нищо без хелия.Същото се отнася и за безхарактерните хорица.Не ги забелязваш,защото са толкова безлични,че дори и да ги виждаш ,дълго време трябва да се вглеждаш в тях ,за да различиш каквато и да било характерна за тях черта.Балоните поне са шарени и радват окото.Но един човек,който е душевен далтонист не би блеснал с каквато и да е шарка,защото не познава цвета.Колко жалко.Има възможност такава куха личност да си получи хелия,но тогава преминаваме към фаза 2.

2.Да ги гледаш.Малките дечица "си умират" за такава гледка.Шарени балончета с лъскави панделки и рисунки на любимите им анимационни герои или цветенца,сърчица-какво ли не.Същото се случва и с надутите и кичозно окрасени хора,които са получили дозата си хелий,който е иначе от компресор.В реалния живот има едни такива бедни душици,които се вживяват в ролята си на изповедници и видиш ли съветници.Тоест напомпват те с излишни съвети,гъделичкат егото ти и подронват чуджата (макар и градивна) критика,за да се почустваш свободен и да полетиш.След като са ударили кокетните си муцунки в тавана на нормалното съществуване,продължават да порят небесата .Да,но там налягането се увеличава.Сигурно оттам иде и приказката "Въздух под налягане" като олицетворение на безтегловността на човешката, празна такава, натура.Докато малките дечица шарят светогледа си с онези красиви балончета,публиката на нашите герои стои и гледа.Дори бетониният взор на една стена би бил по-заинтригуващ.Кифлата без пълнеж можем да опишем по следния начин:

1.Пухкава повърхност и мирис на ванилия

2.Куха вътрешност

3.Без пълнеж

4.В пликче

5.Любимка на всички поколения

6.Употребява се рано сутрин или по всяко време

7.Пасва си добре с боза или айран

За да съм по-детайлна ще поясна по-горе описаните позиции като реалистична гледка,за да просветне аджеба де й е пълнежът:

1.Блондика с пресована коса и мирис на уж скъп парфюм
2.Кухата вътрешност е напълно реална и не виждам защо да я пояснявам
3.Без пълнеж-тук пояснявам-душевност -0;характер-0;чувственост-0;нравственос-0;осъзнаване-0;всички параметри са минимизирани и минусови
4.Парцалки с или без ясен произход
5.Любимка на всички поколения-повече от ясно
6.Употребява се по-скоро по всяко време
7.Пасва си добре с всичко,зависи от цената

Остава да спомена и за срока на годност.Променлив е.Тяло вече можеш да си купиш ,но върешност не.Трябва да се възползваш от дадената ти по рождение ,стига да знаеш как.Намират се Изповедници,които могат да ти посачат няколко начина,но дали ще ги приложиш както трябва-не се знае....поради липсата на усещане,дори и за вътрешна пълнота.Кифлите без пълнеж обаче са верни кучета.Вярват безусловно на Изповедника си ,че дори могат да загубят и обвивиките си ,следвайки инструкциите му/й.Така че като давате съвети мили хора,първо ги изпробвайте върху себе си.За да не се стига до следващата Фаза 3.

3.Да ги спукаш.Балоните се пукат с остри предмети или нещо с ръбче.Дечицата са невнимателни поради крехката си възраст и често се случва да закачат балончето си на нещо остро и то да се спука.Кифлите без пълнеж обаче са плоска основа ,а ръбовете идват откъм Изповедника.Бидейки наливана със съвети и похранващи вещества за собственото й самочусвтие тя достига върховете,където е остро,стръмно и коварно за нейната мека и плоска повърхност.Идва моментът на спукване-тогава и изповедниците мълчат,защото са знаели че стигайки там горе една от алтернативите е падане от високо.Да.И тогава боли,но кифлите без пълнеж нараняват единствено пликчето и части от пухкавостта си,вътрешно няма какво....А когато изповедникът мило й прошепне "няма нищо,случва се на всеки" -сам съжалява за собствения си провал.В този ред на мисли-ей ,вие изповедници/които са хора,живи и мотащи се измежду нас,част от тълпата са/ отново помислете преди да експериментирате с поредната кифла.

4.Да изсмучеш хелия и да се сцепиш от смях.Повече от показателно е какво се случва в този етап.Всички освен кифлата се смеят.Тя си остава и без хелий,и без балон, и без изповедник,но все още си е кифла и може би това я спасява в мислите й /ако има такива,но има...поне мисли как да се представи на следващия панаир/.


Изводите или последствията от подобен тип жалко съществуване могат да са няколко.Искам да подчертая ,че не виня лирическата ми героиня-кифлата,за туй щото е безпълнежна.Порицавам типът хора изповедници,които лишават кифлите от полагащия им се мармалад или боровинково сладко.Тоест всеки един човек,който дава съвет на приятел е опасен -защото или не ти казва истината или омотава всичко така,че да не се знае кое е истинското.Точен пример: имаш пъпки и лицето ти е ужасно,но приятелката ти ти казва "Изглеждаш чудесно ,никви пъпки нямаш".И ти си мека като пластелин и нейната приложна манипулация те прави вярваща в думите й.Така пълнежът го няма,а изповедникът е доволен от заблудата ти.В такива случаи сме толкова слаби ,безхарактерни и невиждащи,че сме способни да строшим всички огледала в дома си,защото те не показват това ,което казва твоя изповедник.Такива хора са за линчуване.Кифлата без пълнеж обаче има шанс да се превърне в кроасан или козунак,стига да бъде забелязана,сдрусана ,дори сдъвкана и изплюта от човек с реално мислене и логично поведение.


Надявам се че никога няма да загубите пълнежа си мили момичета и няма да позволите да ви се смеят със собствения ви хелий.






®all rights reserved



13 коментара:

Temenuzhka Petrova каза...

Привет, Лили!
Поздравления за интересния блог!!!
Сега разбирам защо си пасвате с Незабравка :))))
Вече и аз ще се "шматкам" тук!:)))
Поздрави!
Теменужка

Lil каза...

Здравей Теменужка :)
Благодаря ти за милите думи.Винаги си добре дошла:)
Усмивки,
Лили

Neizi_ss каза...

Алоу дивойките! Ма за к`ви кифли говорите вие - не виждате ли че е обедно време и човек почва да огладнява.
Това в кръга нашегата. само дето не помня Лили аз като не съм кифла - кроасанче ли съм, или поничка - че забравих. А иначе ...ти е требвало да учиш за патолог - толкова изкусни дисекции правиш на обществото, че просто не виждам какво бих могла аз да допълня ...като един виден психолог и познавач - туй също е шега последното :)
Излишно е да ти казвам, че всяка дума написана в тази статия ме кара да се замисля сериозно и да се опитам да прецезирам хората около себе си отделяйки кифлите ... просто защото от тестянитезакускисе пълнее и са вредни за нашето здраве! Надявам се да си прочеламежду редовете :)това което се опитвам да кажа!

Lil каза...

Мила ми смехурки,
Ти си от семейството на поничките с много шоколад.Пълнежът ти е в повечко,само внимавай на кого даваш на заем ;)
Разбирам напълно всичко измежду редовете и ти Благодаря.
Наитина слагай по една цедка преди да се раздаваш на хората около теб.Скритите лимонки обикновено намирисват на цветя,но резултатът е в кафяво,ако ме разбираш.
Благодаря още веднъж за страОтния коментар.
Целувки :)

Iliana каза...

Лили, не знам каква причина те е накарала да напишеш тази статаия, но определено тези дни и в моята глава минават подобни мисли.
Е, не съм правила сравнения с кифли :)
Най-много се замислям как точно да предизвикаш кифлата да се превърне в кроасан...

Lil каза...

Здравей Илиана :)
Първо Благодаря за коментара.Поводът е ей така,мислела съм го и преди ,а и е факт че такива хора има.И от двата вида.
Относно трансформацията: от кифла на кроасан.Или се получава или не.По-добре е ако имащ такъв познат/позната да й посочиш правилния път по най-толерантния начин,за да не й се вкисне тестото.
Пиша в метафори,за да няма обидени четейки.
Благодаря,че намина :)
Целувки и усмихнат ден :)
Лили

Aquawoman каза...

Ха ха това, че намирисват на цветя, а резултатът е в кафяво ми напомни за една наша стара позната :))
Безхарактерните хора са навсякъде, и аз не ги понасям, бррр ...

Дояде ми се кифла с локум и бозичка :)

Lil каза...

Ха-ха с локум.За тази вариация не се бях сетила.Браус Бубе.Наша позната-моя и твоя ли ?
Тук ме заби направо.
Цунки и да си вземеш закуската :)

Aquawoman каза...

Наша разбира се, мноого стара . Всеобща "любимка" :))
От мен много цунки, Бубче и лека вечер. Аз ще се посветя на разкрасителни процедури, че утре ще пътувам. А вечерта ще ви донеса снимчици от едно красиво място :)

Lil каза...

Странно...не разбирам за коя точно говориш,ясно ми стана от къде е ,само че имам дилема между две,но имайки в предвид,че едната ни е по блоговете,остава женката-сф или бодливка...уточни се ,че ще ме гложди цяла нощ.
И да си красива утре,усмихната и влюбена.Ще чакам с нетърпение снимките.
Целувки Бубче и гушки :)

Aquawoman каза...

:))) Хаха, бинго с третия отговор.
Мда, много съм красива - с омазано лице и коса, от която се стича жълтък и зехтин :))
Лекичка и на теб {}

Leucanthemum vulgare ;))) ... каза...

Едва сега прочетох цялото това литературно произведение и да си призная - първото ми впечатление беше, че е доста объркано и хаотично. Както и да е, няма да се правя на Изповедник, който да ръкопляска възторжено, при положение, че емоцията, лъхаща от творбата, ми е твърде неприятна.
Останах също така с впечатлението, че се пише от личен опит ... дори на места имах чувството, че чувам съскане на хелий ... И все пак - да, замисъл в цялата тази голяма писаница има. Лично на мен не ми се понрави кой знае колко описанието (от чисто литературна гледна точка) ... и все пак ми "каза" доста (от психологическа такава).
Накрая се зачетох и в коментарите и с неудоволствие констатирах, че блоговете освен за споделяне на лични положителни и не дотам емоции можели да служат и за клюкарница ... А от един диалог с теб. Лилия, бях останала с идеята, че не искаш да смесваш нещата ...
Честно написано - разочарована съм!
Ама нищо ... и сивото е цвят ...

Lil каза...

Ти си математик.Не виждам нищо общо с литературата.А като се ядосаш от други места бързаш да си го изкараш другаде.
Казвала съм ти и го преди -като не ти харесва-не цапай.
Ще те замоля да престанеш да коментираш ,когато си в лицемерно настроение,защото не си ми приятна.
Когато отново се усмихнеш и си скриеш злобата можеш за заповядаш,но дотогава няма да ми харесваш.
А какво пиша аз -разбират онези,които трябва.Тоест всички останали 11 коментара.
Лек ден!

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)