17.1.10

Стъпка напред

2010 г. дойде!Ще дойде и 2011 г. -живот и здраве!
Противник съм на равносметките,защото според мен връщането назад и пресмятането на собствената парабола е стъпка назад.Не е нужно да се философства над вече случили се емоции,лошотии ,усмивки и прочие моменти от изминалата година.По-удачно е да си кажем:Доволен/на съм!Време е за още една ,дори по-успешна година.И така ,с рогата напред.Годината ми започна активно,усмихнато,с гости,емоции -точно каквато съм си я представяла минута преди да настъпи.Пожелах си да сме живи и здрави,за да постигнем целите и да видим мечтите си на небосвода на реалността.Обещах си да се усмихвам повече,да се отнасям още по-позитивно към всичко сиво и да оцветявам дните си със спокойствие,любов и удовлетворение.Пожелавам го и на вас.
От малка съм на мнение,че всяка нова година трябва да се предначертае с нещо ново,за да ни върви.Спазвам това си самоправило.И тази година започнах с нещо ново.
С нови "дрехи" за двата ми блога.
И разбира се с така чаканият (от мен) момент да се захвана с проект,чието начало дадохме днес.Гордея се с колегите и им Благодаря.


Ние снимаме ми дава надежда,че винаги можеш да погледнеш навън и да видиш невидимото.Можеш да разчиташ на истинските хора,които са около теб.Можеш да споделяш ,без да ти задават въпроси и да те критуват.Можеш да бъдеш себе си.Благодаря!
Проектът е отворен за всички Вас,които намирате нещо свое в една снимка,момент,информация,детайл.Заповядайте!

3 коментара:

Владимир Кабрански каза...

Успех!Част от присъединилите се познавам, като добри фотографи. Една снимка понякога може да разкаже много неща.

Румяна Попова каза...

Успех Лили на всчки вас.Ще се радвам на вашите успехи. Една снимка е много нещо!

Ирония Идиотова каза...

Ихаааа, тъкмо да събера мат'риал за бъдещото ми цифрово апаратче и знам( както писах и при Хриси), че всичко ще бъде хубаво и грабващо окото:) Още повече, че ти си начело , значи наистина ще е идеално:)Мммляяссс:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)