4.11.08

На гости на Мама и Татко

Най-сетне успяхме да идем и до Хасково :)Мама ни беше поканила за Димитровден.Беше хубаво.Пазар,обикаляне,пълни торби ,усмивки ,гости,пълни маси и здрав сън!Хубаво е у дома.Само дето ни направи впечетление,че са останали само по-възрастни хора в това малко и хубаво градче.Но какво ли има да се чудя след като аз самата не живея там.Трудно е за младите хора да достигнат до така желаната реализация.За късмет се видях и с брат ми ,приятелките на майка ми и с другия ми батко.Всеки с грижите си.Преживяхме и новината,че синът на леля Роси катастрофирал.Стреснах се доста!Важното е,че ще се възстанови.
В плетеница от емоции мина този уикенд.За капак в Неделя нямаше места в автобусите за София и се наложи да ставаме в 4 сутринта в Понеделник,за да се приберем.Спомени!
И снимки ,разбира се :)

Масите на Мама-все вика "Хайде яжте дее"



И аз дадох своя принос в приготовленията-украсата!



Брат ми май искаше да каже нещо :)




Почивка,а Васко ме издебна с телефона-папарак :)



А с Кака и Батко си прекарахме една чудесна вечер в приказки ,пийване и хапване :)





Да,хубаво е у дома :)

2 коментара:

Aquawoman каза...

В къщи е най-хубаво !
Ммм...Бубе може ли да бутнеш по-насам купата със салатата :-))

Lil каза...

Бутам,бутам,само да кажеш коя точно :)
Да ама не в къщи,а у дома (родното място),защото и у нас в София си е в къщи за нас,ама жалко че не си е само нашо..но някой ден :)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)