22.11.08

Малък празник у дома

Вчера беше Ден на Християнското семейство или Въведение Богородично.Да си призная не знаех,но го чух в "Тази сутрин" на Бтв.Хубав празник -придава усещане за топлина и уют.Момчетата не знаеха.Казах им като седнахме на масата-червено винце,туршийка омешена с кисели краставички и свещ.Някак си съм си наумила ,че на празник (какъвто и да е) свещта е неотменна част от интериора.По-хубаво ми става като мъждука и свещичка :)Най-сетне сготвих и пиле с картофки-отдавна си го бях наумила,но сега и го направих.Стана вкусно! (Тук отварям скоба за моментите в кухнята,които започнаха да ми доставят огромно удоволствие.Заинтересувах се и от различни рецепти и разно други хитринки.Ако не съм споменала вече някъде из блога-и туршия направих-за първи път в живота ми.Не ми се струва странно де-нормално си е една жена да готви,но когато е намесена усмивка и доза удоволствие в това,ястията са доста по-вкусни.Та с една дума-гордея се със себе си ,когато вилнея в кухнята!)
Хубава вечер!Даже се поизфуках доволно :)







След вечеря незнайно защо ми стана някак топло,да не кажа горещо-странна му работа е човешкият организъм.Васко си го обясни с виното,ама от половин чаша такъв огън е малко вероятен!Както и да е-излязох на терсата и след доста опити успях да щракна това:


А тази сутрин вместо "Добро утро" си казахме "Честит първи сняг"-много романтичен ми изглежда този сняг днес :)След малко смятаме да го поутъпчем лично :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)