27.2.09

До всички със селски манталитет!



Ще бъда цинична!Ще викам и ще псувам!Не си намирам място от бяс!Как може да има толкова прости,ограничени и селенясали хора на този свят бе????Грррррррррррррр.

Отгоре на всичкото с големите претенции ,че са бизнесмени?И кво бе мухльо,очакваш ти се кланям за това,че подаваш някви кирливи поръчки ли бе?Ай сиктир бе мършо!Да такова отношение заслужават всички онези закърнели мозъчно откъм добри маниери въздухари,които си мислят,че светът се върти около тяхното мижаво интериорно студио пълно с малоумни труженички!Майната ви! И да ви *********************** ,че ми скапахте хубавото усещане,че е Петък!И отгоре на всичкото някаква си селска пръчка,която ми вдига кръвното от маса време ще смее да ми пише "Еди кой си каза....".Кой е тоз ма,питам аз!Кифла с кифлата ти!Както се изказах докато си изкарам негатива събран от тези аморални сополи ,викайки в ушето на Васе: Обществени бацили!

Мразя простотията.А когато е смесена със селско-простодушие и имагинерна мания за величие-тогава ми иде да стъпча и да се изплюя върху такива жалки подобия!

Не ми е приятно,че ще изчете това,но винаги съм предпочитала да си кажа всичко ,както си е.А и отгоре на всичко то ми е прясна емоция и то ужасно неприятна,чак ми се иска да се изкъпя от толкова много мръсотия,породена от тези селяни!




п.п.За сметка на горните идиоти ,една мила дама от фирма Volturno токущо ме усмихна и ме умири малко с префектното си и любезно запитване по телефона!Защо всички не са такива мамка му....все пак работя в сферата на "луксозния" бизнес...и там ли са се намърдали тез мърляци ....ужас!Но все пак Благодаря на фирма Volturno :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)