24.4.09

Петъчно фото

Започвам нов проект :)
Казва се Петъчно Фото.Всеки Петък ще поставям по една снимка,която ме е впечатлила и оставям на вас решението дали да дадете мнението си или да си останете с гледането ;) Ще разказвам и историята на всяка една снимка,която публикувам.

Днешната снимка представлявна принт спот реклама ,изработена от руска рекламна агенция в полза на Индонезийка компания за софтуерни решения.Направена е през ноември 2008.Екипът работил по тази изключителна реклама е следният:

Agency : Bates141 Jakarta
Creative Director : Hendra Lesmono
Art Director : Andreas Junus & Irawandhani Kamarga
Copywriter : Darrick Subrata
Photographer : Anton Ismael

Линк към страницата на рекламната агенция :Adme ru
Авторите са пресъздали по много оригинален начин работното табло на Photoshop CS4,тъй като това е и продуктът,за който е направен спота.
Лично на мен тази снимка/креативна реклама/ ми допада страшно много.Винаги съм обичала да гледам реклами и да търся скритото послание в тях и да се радвам на творенията,които ни предлага рекламния пазар.Когато за първи път започнах да се занимавам с реклама си мислех,че крайният резултат е най-важният,тоест броят клиенти възползвали се от продукта в различни измерения от финансовата част.Но с времето започнах да разбирам колко важни са самите детайли и стъпки,които предшестват крайния резултат.От там и интересът ми към новата /за България/ професия :copywriter.Това са мозъците на една рекламна кампания,на всеки един текст /слогън/,на замисъла.Това са нишките,които сплотяват цялата вътрешна плетенеца на рекламите.Има различни копирайтъри.Повечето се занимават с писане на текстове и слогъни.Аз все още съм на първа фаза:писане на текстове,но все пак съм горда ,че работя и като copywriter :)




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)