25.4.09

Моите рекламни постери

Както вече споменах много обичам рекламите -да ги гледам,да ги осмислям и да ги правя.Не винаги ми харесват,но не само аз решавам това.Важен е по-големият процент от аудиторията.Любимите ми реклами са на Coca-Cola,BMW,M-tel,Milka,филмовите спотове,Playstation и Загорка :) Когато някой започне да се занимава с реклама,това не означава че ще остави всичко на PR или на постери,слогъни и лога,а ще се включи и в изработката.Всяка една реклама,било тя лентова,принтова/постерна/ или текстова има своя сюжет,текст,послание и разбира се обект.Обектът винаги е продуктът ,който се рекламира,останалото е контекстът или посланието,което трябва да достигне до крайния потребител. Има движение,външност и вътрешност.Мащаб и поглед.Всяка една реклама е жива /колкото и утопично да звучи/.
Ретро стилът ми допада и затова реших да направя два принта /постера/ за реклама на обувки и парфюм.Кой знае..някога може и да видите тези постери някъде ;)
Ще съм ви благодарна да изкажете мнение,защото рядко показвам този си вид занимание/работа. :)






®all rights reserved

13 коментара:

Toni каза...

Привет, Лили! Втората реклама много ми харесва - и като изпълнение, и като усещане.
При първата като че ли текстурата идва малко в повече. Освен това не мога да разбера посланието, но пък може би за липсата на разбиране вината е у мен - просто не ми е ясно какво се опитва да ми "каже" тази реклама. Но имайки предвид, че нищо не разбирам от реклама, не се впечатлявай от написаното :))

Lil каза...

Здрасти Тони :)
Много Благодаря за коментара.Текстурата на първата е такава ,защото постерът е за промоция на обувки :)Посланието е само информационно за даденото събитие.Коментарът ти е много истински и искрен и ти благодаря:)
Точно такива коментари са най-добрата критика за рекламите,защото те са предназначение за обикновените хора.И напротив впечталявам се,защото ако ти не се беше впчеталила въобще нямаше да напишеш коментар.
Благодаря още веднъж :)
Усмивкиии :)

Aquawoman каза...

Лили, не мога да изкажа компетентно мнение, защото нищо не отбирам от реклама, но просто така като изпълнение и мен втората ме грабна повече.

Lil каза...

Мерси Бубче :)
Както вече казах,не е нужно да разбираш от реклами ,за да дадеш мнението си.Визуалното харесване или нехаресване са от голямо значение за рекламите,особено за моите,защото все още прохождам.В писането -нямам проблем,но ето има какво да подобря във визуализацията :)
Много се радвам на коментарите ви.
Цунки Бубче {}

Temenuzhka Petrova каза...

Лили, здравей!От всички аз съм най-некомпетентната, но искрено мога да кажа,че съм много впечатлена и от двете реклами!Може би наистина при втората реклама има някаква по-добра подреденост/ама че се изказах/ и като послание ми въздейства повече!Много си талантлива, успех!!!

Lil каза...

Благодаря ти Нуше!
Става 3:0 за втората и се радвам,защото и на мен самата тя ми харесва повече.Макар да имам слабост към обувките/скромните 3 кашона в нас/ ,тази за парфюма я направих с по-голямо желание.За тези,които си играят с Фотошоп като мен ше обесня ,че и двете реклами са направени с фон и четки,нищо друго /е и моята фантазия де/
Нуше Благодаря ти за милите думи :)А и всички вие казвате,че не разбирате,но оценката ви е много важна за мен,защото всички сте творици,а рекламата също е творение ,независимо от таланта :)

Neizi_ss каза...

Да се включа към некомпетентните и аз :)
На мен пък първата по ми аресва ..не че разбирам и аз- ама да си кажа!

Тъй - Аз рекох!

Lil каза...

Ха-ха Фифче,ще ме умориш днес :)
Все да си наопаки.тя ти харесва щото е синя,знам аз.
И си компетентна ,като всички останали.
Мерси.Цунки :)

Ваня Панайотова каза...

Много добра идея за ретро постерна реклама. Харесва ми. Ще ти кажа личното си мнение. Малко претрупано за моя вкус, в смисъл - доста странични неща са сложени, които разконценрират от основния обект. Първата е по-добра за мен, защото акцентът е по-изразителен. Кракът е в отделен прозорец, който цветово /бяло/ се отделя от общия фон, а обувките допълват идеята и разбираш, че става дума за мода. Точно затова и втората на мен по не ми допада. Обектът /парфюмът/ като позиция е извън полезрението, а цветово се слива с общия фон. Поздрави!

Lil каза...

Здравей Ваня :)Добре дошла :)
Много Благодаря за градивните критики/защото предполагам са такива/.
Имайки в предвид ,че това са първите ми постери в този стил,имам време да се поправя :)
Надявам се да те засичам по-често тук :)
Усмивки :)

september-silvia каза...

Лиле,занимавах се 10 години но с радиореклама,обаче ти уби лъва бе бейби с тези изпълнения,много си добра и ще жънеш тепърва успехи!

Lil каза...

Ейй Метрономмм-Благодаря ти :)
Ти направо ми даде шут напред в творенията :)
Цунки Силви :)

Ваня Панайотова каза...

:)!

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)