18.6.09

Слънчогледчето порасна!


Днес е денят на милата ми Слънчогледова усмивка!

Честит Рожден Ден Димана :)








Пожелавам ти много неща,които са тривиални ,но уважителни по повода.Нареждам всичко,което се сетиш.По много да ти е ;)

Моето подаръче за теб обаче е специално,защото ти си специален човек,който може да зареди изнемощелите пружинки на всеки :)
Слънчоглед
Ходейки по зелените листа
с пръстчета изпръхнала в роса
Усмихвайки се на небето пепеляво
всичко преминава във лилаво!
Слънчоглед,слънце и луна
винаги си ти-жена.





Пристъпвай тихо в този ден,


камбанки,пчелички и усмивки да са с теб,


Усмихвай се,живей и бъди горда със себе си.


Обичам те!








5 коментара:

Dimana каза...

Миличка, за втори път днес ми се насълзяват очите от щастие :)
Благодаря ти за красивото стихче, невероятно нежно и красиво е! Не съм убедена, че заслужавам чак толкова много, но пък защо не ;))))
Аз те обичам повече!!!

Lil каза...

Ха-ха хайде да не си мерим либофта де :) Днес е твоят ден и няма да споря.Заслужаваш и още как!
Цуфки :)

Jackie каза...

Лили - току що ти писах, че точно днес е рождения ми ден. 18.06
Но май не съм само аз?

Честито Димана. Днес е нашия ден!
Най-хубавия!

Лили, благодаря ти за пожеланията. А песничката си я подарявам и на себе си. :)

Lil каза...

Оо,Jackie-извинявай.Просто постът ти е с дата 17.06 и аз затова мислех,че е било вчера.
Хубав ден значи е днес :)
Честит Празник и много смифки :)
Песничката е хубава и дано ти харесва и на теб :)
Хе..много рожденички днес и все достойни и положителни дами :)

Христина Чопарова каза...

Честит рожден ден, Димана! :)
Слънчеви и слънчогледови дни, прекрасни емоции и осъществени (по)желания! :)

Честит рожден ден и на Антоанета (Джаки), който ще и честитя подобаващо в нейния блог :)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)