29.4.10

Среднощна муза

Мързелът е голямо нещо ше' знаете!Но си има и своите позитивни страни.Една от тях е импровизацията!
След дълъг работен ден и ужасно главоболие най-сетне огладнях (преди около час).Веднага си представих как е повече от абсурдно да се надигна от любимото диванче и да готвя.Но пък съм гладна.След като си наложих да закусвам,обядвам и вечерям се замислих ,че въобще не ми се иска да си нарушавам толкова трудно постигнатия ритъм.Замислих се...закусих с кроасан,обядвах Пиле питака в "Кактус"...ееее,как няма да вечерям!Лежа си ,гледам подутия едностранно госин Слафи и мисля какво да си спретна,да е бързо,лесно и вкусно.Ммм...това си е наистина сериозен въпрос ,особено когато стомахът ми вече конкурира Бетовен...гладна съм.И обичам зелен боб!Тук си представете как повдигам вежди,премигвам и муцунката ми е тип емотиконка с крушка (идея).Разходих се мислено из хладилника и взех решение.Зелен боб с нещо,резултатът да е бърз (задължително),лек (заради часа) и вкусен (непоправим чревоугодник съм,тИле ).Рядко готвя безвкусни неща,но този път се изумих от вкусовите си рецептори...то бива "миш-маш" ,но съставките,които ще опиша по-долу изумиха дори и моята гурме-фантазия.Забравих да спомена,че уж неумишлено подклаждах къркоренето на стомаха си с кулинарна телевизия и Жак Пепен (ейй тоя човек ,може да накара и анорексик да прояде всичко)!
Та...порцията е за един човек в случая.Получи се странна салата,на която като че ли й отива някакво индийско име или тотално абсурдно (тук намигвам на колежката по куфня Идиотова,примлясвам и се ухилвам на Фифка) .Чак ми иде да се извиня на професионалистите като Илианка,Дими и Йоли за този нетипичен микс от продукти,но пък момичета препоръчвам тази салата,защото се оказа ужасно вкусна.
Няма да тирадствам повече,преминавам към същността,а именно рецептата за моята салата "Среднощна муза".



Необходими продукти:
Зелен боб ( от консерва или бурканче,скътано в шкафа със зимнината) 200 гр. (или 4 с.л)
Майонеза 1с.л
Горчица (на вкус,аз сложих 1 ч.л) 
Луканков колбас
Сирене
Маслинка
Олио
Оцет
Сол
Лимон
зеленчукова подправка (аз използвах Пикантина)
Чубрица
Начин на приготвяне :
От мама знам,че е хубаво салатата да се прави в дълбок съд ,за да е лесно разбъркването.При поднасяне,изборът на съд е според желанието и наличностите :)
Та,използвах купичка,за да смеся всичко това,описано по-горе.
Смесването е в последователност:
Зеленият боб ,олио,оцет,сол,пикантината,чубрица(тук разбърквате);майонеза,горчица,луканков колбас,сирене (пак разбъркваме ,този път по-добре).Завършваме с малко лимонов сок,маслинка за финес :P
Тази салатка (както се вижда и от снимките,за чието качество се извинявам-тъмно ми беше) си върви чудесно с филия пшеничен хляб с масло и чубрица :)
Да ви е вкусно.Аз си хапнах добре и заситих доволно чревоугодническите си вкусови рецептори :)
Хубава Ви вечер :)

11 коментара:

Ondine каза...

Е, щом си си заситила рецепторите да не те мисля повече ;).Наистина дори и на мен не би ми дошло наум това съчетание на продукти,но в името на рецепторите важното е, че е било вкусно! ;)

п.п.хм какви глупости пиша..явно зле ми влияе бачкането вечер! :D


Хубава вечер! :)

Lil каза...

Хе-хе Онди :) Точно от тебе не го очаквах този среднощен коментар-усмихна ме :) Честно си казвам вкусно си беше ;)
Хубава вечер и на теб и не се преуморявай :)

Dani каза...

Снимките са много изкусителни, Лили :))
За мен няма невероятни комбинации /както се казва обичам :манджа с грозде"/
Слънчев ден!

Ирония Идиотова каза...

Горчица? Майонеза?? Аз не обичам горчица, като изключим използването и за мазане на пилешка кожа, желателно дижонска;).Обаче тази ти комбинация направо ме хвърли в размисъл и на момента давам име- Бобски сбирщайн по Лилски( от френския прованс Лил идва):))
Сега отивам от другото място да те чета,че не виждам снимките:)

пс- обожавам салата от зелен боб, само че залята с горещо олио, оцет, много стрит чесън и обилно нацвъкано с магданоз;)
Мцунннннн:)

Lili каза...

Дани Благодаря :) Усмихнат на теб :)
Идичка,ми ти си ми няква абсурдно смешна и затова тея ми ти мискове ми вкарват спомени за пилета по дижонски и гларуси :)
Оо ,зелен бобеццц :))) И аз така си го правя често,защото у дома само аз ям.
Хубавввввв Петъккккк на сите :)

Omnia каза...

:)))
сЯ, да сме наясно, зелен боб ям само паниран, иначе хич, ама хич не го харесвам. НО... тази визия и тази рецепта накара слюноотделителният ми апарат да заработи по никое време / преди малко станах, а обичайно идвам на себе си след около три часа, включително и сетивните ми модалности, а сега.... бе как мой да причиняваш подобни неща на сравнително спящ човек :))))/.
Да живеят музите, смятам да пробвам тази импровизация :)))
Хубав петък и вдъхновяващ уикенд пожелавам и на теб ;)))

pep-4o каза...

Поздравления Лили, не само за интересно звучащата салата (заради лимона, сиренето и колбаса с удоволствие ще пробвам) ами и заради твърдия характер, който те е вдигнал нощно време да си спретнеш хапването :)
С мисълта, че не само у нас ядем среднощ, ще работя по-леко днес :))))

Neizi_ss каза...

Omnia - как го правитш тоз паниран зелен боб ми е питанката ...аз съм го яла пържен да хрупка пръчица по пръчица ...ама паниран не бях :) Лил ..облизах се и мисля да си направя тая салата тия дни . .пасва на диетата ми - просто ще пропусна пшеничмния хляб с масълце ...:)

Omnia каза...

Нейзи, използва се или пресен зелен боб, или от консерва, но добре изкиснат. Ако е пресен, го сваряваш и пак изкисваш, след което го панираш по традиционният начин- овалване в брашно или галета, яйце и го мяташ в сгорещен предварително тефлонов тиган със зехтин или масълце и го запържваш / не до препържване обаче/, след което аз си го поднасям с оцет / обичам кисело/ и малко сол на вкус и воала- приятен апетит :)))

Lil каза...

Ох,Омииии....какво му се пише на боба в шкафчето :D Благодаря ти за оригиналната идея, ще се пробва задължително :)

Omnia каза...

А, молим, молим, пак заповядай :))) малко се туткам с отговорите, ама когато сколасам, съм наяве;))
Бон апети, бейби:)))

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)