13.7.10

Миналогодишен сценарий ...

Пак се повтаря...същото...миналия път  [линк]
Не зная дали е било грешка, онова с невръзването на гащите, но ако да - не съм се поучила от нея и година по-късно си блъскам тиквата в същата стена.Не е краят на света , но се ядосвам на самата себе си.Точно както преди година.
Но с днешна дата приемам същия яд с презрение към причинителите , изчаквам преди да се ядосам [ тоест да ми падне пердето ] и се опитвам да вярвам , че всичко ще се случи както го искаме.Дано!
Позитивността от края на цитирания по-горе миналогодишен сценарий си остава.
Изморих се от нерви и не ги употребявам!
Вместо това броя до повече от 100 , премислям всички алтернативи и претеглям +/-.Може би случилото се ме е научило на повече , отколкото си давам сметка.Но е факт , че се повтаря : едно към едно!Гадни обстоятелствени , дребни , спъващи , ненавременни гадинки.Усмих!

Хубав ден на всички! :)



И да...ще отидем , когато го искаме и където искаме.Вярвам ;)


Снимка:Internet

6 коментара:

Neizi_ss каза...

Смифчице ..сичку ша са нареди мойто миче ..няма са тривожиш :)

Ирония Идиотова каза...

Ма разбира се,че всичкоо ще е наред! Щом съм казала, винаги става. Айде, приготви ли шнорхел, джапанки, пояс и кофичка за пясъчни киффтета?!:))))
Мцунн:)

september-silvia каза...

ОЩЕ МАЛКО ТЪРПЕНИЕ ЛИЛИ,МОРЕТО ТЕ ОЧАКВА,ТОВА СЪЩО ЩЕ СЕ ПОВТОРИ,ЦЕЛУВКИ:))))))

Omnia каза...

" Изморих се от нерви и не ги употребявам!"

Това страшно ми хареса и ми идва в безкрайно подходящ момент! Смятам да го открадна за в главата си, та да не забравям, че не си струва човек да се ядосва.

Lil каза...

Благодаря момичета :) Всичко е както трябва ( без едно), ама и то ще дойде ;)
Оми , никви нерви докат' ме няма , че ке те пратя на някой безлюден остров барабар със сите нерви, че да си поговорите по мъжки :D

Omnia каза...

Ке са утепем- или те, или аз, а аз имам мнооооо силно желание за живот;))))- спокс, потушаваме всичко, само да минем през него, па вече поех изминаването:)

На теб най- разкошотийчестата почивка, де що си виждала, преживявала някогаш, ти пожелавам!;)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)