8.12.11

Positive post

Допуснах да ми е негативно.Нежелано , но случило се.
За да оправя пейзажа в главното табло прочетох само една ( наистина) позитивна мантра , макар и с 10 подточки.
Може би ще прозвучи оправдателно, но аз не чета мантри ( да му се не види).Чета positive quotes и то защото ми харесват шрифтовете , от дизайнерска гледна точка.Но не ми се беше случвало абсолютно целенасочено да прочета нещо позитивно. Освен блоговете разбира се. Считам статията по-долу като онези , които пише моят "любимец" Робин Шарма. Но тази е кратка, лесна за възприемане и простичка ( не простовата).Хареса ми. Споделям я.

Та...let us be positive:



"Here are 10 things I did to help overcome my negative thoughts that you can also try:

{ Meditate or do yoga}
С удоволствие бих.Тук следва да изброя причините, поради които възпирам себе си от медитация или курсове по йога, но съответно аз няма да ги напиша, защото е само една.Нямам желание точно за този вид позитивна мантра, въпреки че съм наясно с  наистина добрите и позитивни резултати.Няма да медитирам, нито да се чекна.
{Smile}
Това го умея :) Никога не се усмихвам на сила, не притежавам от онези дежурни, лицемерни усмивчици.Та, тук се вписвам и продължавам да се усмихвам :)
{ Surround yourself with positive people}
Хм.Това е доста обстоятелствена мантра.Представям си се като цар  издебнат в мат с пешка.Кофти.Човек рядко успява да постигне пълно съвършенство сред околните.Но , опитвам се.Всички хора около мен са позитивни, другите просто са временно на близо.И това ми харесва.Но понякога не можеш да избираш , защото ....довършете изречението на ум, с лични примери.
{Change the tone of your thoughts from negative to positive}
Добре.Нека се взрем в реалността.
Negative thoughts
Нямам документи и няма да получа
Positive tone
Нямам документи, но ще получа или Ще мина 99 кръга на ада, но ще получа
Тц...не идва надежда, но самонавиването в позитивна насока ми харесва.И тук пасва.
{ Don’t play the victim. You create your life—take responsibility}
Това си е направо моята мантра.Не допускам да бъда приемана или да се изживявам като жертва.Абсурд, дори е срамно ( за мен ) . Отговорност- ключова дума за мен, която определено издирвам с лупа в околните.
{Help someone}
Нарцис не мога да бъда, егоист също, само чревоугодник ми приляга , но пък си готвя сама.Помагам на всеки ( може би) с каквото мога и когато искам.Тук се връзва наполовина, защото понякога не желая да помагам поради мои си причини.
{Remember that no one is perfect and let yourself move forward}
Разбира се, че не сме перфектни, съвършени, богове и дрън-дрън.Но пък има хора, които си го мислят и пак се чувстват добре.Приемам себе си за нормално човешко същество , с пороци, умения, глупости и прочие.Самокритична съм, но не съм душевна анорексичка.Стъпката напред съм я направила.Още една точка-мантра, която споделям като моя-позитивна.
{Sing}
Редовно!!!Пеех в хор като малка, но и способностите са ми останали в миналото.Тия цигари....Пея и сега, но е препоръчително да няма публика :) I am singing in the rain...
 {List five things that you are grateful for right now}
  • Родителите ми
  • Любовта на живота ми
  • Здраве
  • Учителите ми
  • Съдбата
{Read positive quotes}

Done!!!
И тази определено много ми харесва!!!

{Watch your thoughts, they become words.
Watch your words, they become actions.
Watch your actions, they become habits.
Watch your habits, they become your character.
Watch your character, it becomes your destiny.}

Happy positive thinking!"

 by Michelle Uy
Ако самите ние не успеем да бъдем позитивни , то никой не може да ни помогне.Важно е и да се опитваме да бъдем положителни в мислите и действията си.Не ми харесва, че позитивното мислене започва да се комерсиализира, дори да е основен бизнес . Да търгуваш с човешките емоции не е много позитивно, но пък е доста поучително.Бих дала позитивен съвет, бих побутнала приятел напред, но не бих продала помощта си.
Днес се усмихвам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)