16.3.12

Необходимостта

{source pinterest}
Чернова,  която стои твърде дълго време се лута в мислите ми,  и от която реших най-сетне да се отърся.
Често си задавам въпроса : ” Какво ни е необходимо,  за да...?”
За да сме щастливи.За да живеем стойностен и пълноценен живот.За да се усмихваме по-често.За да сме толерантни с другите.За да сме с една идея по-мотивирани.За да загърбим негативността.За да сме приятели.За да сме хора.
Приятелите ми казват, че  е неоходимо да вярвам в малките неща.Приветсвам тази идея, но не я приемам като необходимост.Задължението извиращо от думата необходимост умаловажава емоцията от малките радости.Трябва да се радвам,  не е моето мото.
Хората казват, че са ни необходими пари , за да сме щастливи.Не знам.Щастието отдавна не дрънчи на монета ,  не е хартиено ,  камо ли мастилено,  но пък хората свикнаха да си го купуват.И то им е необходимо , за да са щастливи.Да,  купеното щастие трябва да те направи щастлив. Не ,  и това не е моето мото.
Други казват,  че са ни необходими приятели ,  за да сме повече хора.Приятелите обаче не са щастливи от факта да бъдат средство или разменна монета на нечие полущастливо съществуване.Приятелите са истината.А тя е необходима, само на онези , които са се изморили да я подминават. Приятелите са необходимост, ако ги няма.Трябва да имаш приятели, за да си човек.Не знам.Не ми харесва.
Някои жени  настояват , че необходимостта е материална.Склонна съм да се съглася,{но само когато се отнася до наистина необходимите неща}.Превърнали сме я в такава.Трябва да пазрувам скъпи стоки , маркови дрехи и още толкова label артикули.Цената е  важна, качеството ( абе,  Versace е,  к’во ми говориш), удоволствието от употребата е по-скоро показност.Тези жени още казват , че е неоходимо да си печеливш.Разбира се отново от материалната страна на потребността.Да бъдеш богат , за да си по-материално устойчив на женски похищения.Хищничество го наричам аз.Ловът на богаташи не е в моя стил.И тук се разминаваме.
Други жени твърдят, че суетата е необходимост. Бих казала навик или придобита черта от характера.Далеч от всичко , което се класифицира под “трябва ми”.
Някои мъже се нуждаят от жени.Други от майки.Всичко останало не приемат като необходимост, а по-скоро като даденост.Тук се връзвам на висок процент, а съм жена.
Аз не обичам да казвам „трябва ми” , ако наистина не е така.Парите ( знаете отношението ми към тях) са средство, а не необходимост. Всички онези материални облаги , които правят хората "щастливи" , всички излишно показани аксесоари на личния им комплекс – това са неща, от които по-скоро бих избягала, отколкото да изпитам необходимост.
Имам нужда е по-приемливо при мен.И всичко , от което се нуждая е безценно.Няма стойност.Вечно е.
Имам нужда от тях, него,  спокойствие,  мечти,  зелено,  кафе ,  хубава книга,  музика и телефон, лудост,  странности,  интернет ,  красота, вяра...и още толкова безценни , мои , наши неща...
А какво не ми е необходимо? Всичко онова, което виждам в хората около себе си в момента. 

2 коментара:

Миа каза...

..еееххх сякаш аз съм го писала..най-вече едно към едно сякаш с моите мисли -"Имам нужда от тях, него, спокойствие, мечти, зелено, кафе , хубава книга, музика и телефон, лудост, странности, интернет , красота, вяра...и още толкова безценни , мои , наши неща..." да добавя и детето си :))
Привет Лили отбивам се тук не много често като преди ,но се отбивам.А не съм писала от мнооого отдана.Усмихваш ме,замисляш ме и ми намигаш всеки път като вляза тук :))

Unknown каза...

... и аз така, отбивам се при теб Лили и почти винаги ... намирам отговори, намирам себе си :-)
Без да преувеличавам, все едно моите мисли прочетох ... а ... суетата (във всичките и форми) на моменти изпитвам лека нужда, но определено ... не ми трябва! А всичко е суета ... дори стремежа ни да сме добри родители, добри в работата ... добри в хобито ... ние винаги искаме да станем по-добри :) Така аз съм по-щастлива ... когато се освобождавам от ненужната суета и си оставям мъничко, само колкото ми е нужна за да движи моя двигател :)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)