27.6.13

[100 кила хора, без ресто]

Искам да отида в парламента. Няма да протестирам или да пия кафе.Подкрепям хората, които са на площадите,  по улиците  или у дома и мислено изпращат псувни и недоволни тцъкания по управляващите.Нашите/вашите, защото реално ние сме си ги избрали.Осъждаме собствената си преценка и подлагаме на кантар издръжливостта на избора си. Не ме нападайте , с идеята че аз живея в чужбина и всичко ми е наред и прочие глупости,  от които се изморих.
Няма да отида в парламента.Не , защото не желая и не защото няма какво да споделя пред трубината , събираща негативни погледи от кебапчести туловища и недоразвили се доайени на българската политика.Не защото няма кой да ме пусне- имам законово право да бъда изслушана, защото считам себе си за свободен човек с права и мнение. Не защото няма кой да ме подкрепи.
Ще продължавам да искам да отида в парламента.Няма да стана депутат.Няма да ям прословутите депутатски кюфтета ( мама ми ги прави по-добре, макар и от скъпата кайма).Няма да чета вестник , отегчена от скръбта на народа.Няма да използвам картата на Стоян от село Пукавица, за да избера поредната законова идиотщина, която ще подпомогне вече не затварящия се портфейл в черното куфарче до левия ми  италиански чепик.Няма да заспивам , защото angry birds и читавия ми таблет ми омръзнаха.Няма да правя политика, защото днес не ми е ден за правене на пари.

Ще постоя в мълчание.Ще създам илюзия, че съм ги „глътнала” граматика и не се чувствам мисловно и душевно предразположена да се оригна от парламентарната трубуна.Бих използвала и дезифектант преди да говоря.
Ще кажа:
„Уважаеми Дами и Господа,
Здравейте и  Благодаря за вниманието , което няма да получа.
Благодаря Ви, че ми „купихте” еднопосочен билет.
Благодаря Ви, че продължавате да окачествявате действията си като правилна и достойна политика.
Благодаря Ви, че умеете да държите кокала толкова здраво, че развивате канибализъм.
Благодаря Ви, че успявате да гледате с устойчив и незамъглен поглед народа си. 
Благодаря Ви, че гласувате  и заради нас. 
Благодаря Ви, че всичко е с цената на всичко.
Благодаря Ви, че не знаете какво Ви говоря.

И вероятно някъде там , след 4-минутна пауза , дори малко повече, защото ще бъде 10:01 и всички ще потропват с нетърпение за кафе и цигара ( ама разбирам ви отегчението), ще изляза с помощта на двама едри чичковци от Чистотата.

Благодаря Ви , че разчиствате България от Българите.

Лек ден!


П.п. И кабелите ни орязаха.Кофата още я няма!

1 коментар:

Безплатни обяви каза...

Това не можах да го разбера

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)