23.7.13

Жена в усмивка

Не, няма правописна грешка.Умишлена е.В усмивка.


Запознах се с жена облечена в усмивка.В нея всичко се смее.Посреща те със слънчеви очила, забързана походка и усмихващо се лилаво.Сваля очилата и всичко около нея грее, блести, жужука и се смее.Смее се искрено.Смее се от сърце.Усмихва се на всичко, дори на болката ти.И те поглежда с тези лъчезарни, бисерни , дълбоки, кафяви очи които са живи.Бога ми- за първи път виждам очи,  които ти се усмихват.
Ако я видиш, вероятно ще я подминеш.Защото хората забравиха да виждат.Те забелязват : дреха, прическа, сандал не по днешната мода, или опърпана чанта носена от няколко поколения.Не чуват звънкия смях на истинските хора.Не виждат чистите им очи.Жалко.
Тя е приказлива.И пуши.И говори.И ти се усмихва.Дрехата й дори се усмихва.Всеки маниер, всяка гънка.А тези трапчинки!Залива те и те облича.В усмивка, нейната!
Въпреки болката, която носи: и нейната , и чуждата, и онази още неизживяната- тя се усмихва.
Бях притеснена.Не знаех как да се обърна към толкова жив човек.Към тази прекрасна жена в усмивка.Една огромна буца ме беше задавила, чак ми се дорева.Напира, бута се, пот ме избива.Усмихнах се.Всички ледове бяха съкрушително изпочупени.
2 часа ми се видяха малко.Като 2 изминали минутки и толкова.Исках още.Да си говоря с нея, да „крадем” чист пепелник от съседната маса и да се смеем на мама, когато се разплаква на случайно разказана случка.
Пожеалавам на всеки да я срещне и да си вземе нещо от нея.Ако може усмивката, нея вземете!Аз взех много, дадох колкото можах.От сърце!

Благодаря!


2 коментара:

Neizi_ss каза...

Дай, боже, всекиму да срещне жена в усмивка ... аз срещнах една такава преди време ... тя се усмихваше, бърбореше ...и сякаш не исках времето да спира ... днес тя продължава да се усмихва, но разстоянието ми пречи да потъна в слънчевите й очи ..., но аз знам, че тя е някъде там ...и не спирам да мисля за нея, дори и когато не си говорим

Lil каза...

Там е, там е ;) Знам я аз.Говоренето не е толкова важно колкото мисленето.И ти си в мислите й ♥

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)