16.1.19

Делнично

Какво нещо е съдбата , ей ?!

source internet 
7:20 ( примерно) сутринта си чета аз книжка в един прилично чист и топъл вагон , в един влак, някъде в Лондон. 
Книгата е "Адвокат на улицата" на Джон Гришам. Накратко : замогнал се адвокат се сблъсква със съдбата на бездомниците във Вашингтон по не особено приятен начин. 
Описанието на "не особено приятния начин" се лее около 4-5 страници и така се набива в съзнанието ти , че започваш да се чудиш "абе аз с какво съм помогнал на тоя свят, на бедните, на изоставените, на гладните?".
Не ме подмина и мен това чудене. Замислих се , че ми предоставят по един ден всяка година  за благотворителност заплатена от фирмата, в която работя , а аз дори не съм се въползвала. Срамота!Наистина се засрамих и веднага се замислих как, къде и кога да поправя това. Написаното наистина ме бодна.
Слизам си на гарата, минавам си по обичайния маршрут към офиса. Пред входа на супермаркета онази по-горе описаната чуденка се визуализира. Беше рошав, раздърпан , но много мил!
- Добро Утро ! - поздравиха ме две молещи очи , широка усмивка и дяволити очи
- Добро Утро! - отговорих с усмивка
- Бихте ли ми купили храна от магазина моля!
( звучи като оправдание , но наистина не се замислих нито за секунда в отговора си) 
- Да, разбира се. 
На влизане персонала се усмихна и ми каза, че съм 4я човек тази сутрин , който му купува храна. 
Не се почувствах измамена. Напротив , насърчих го да си избере каквото поиска. Беше скромен и много странен избор. Сандвич, консерва боб и два сникерса. Платих и той си замина. Нямаше го отвън , когато аз си тръгвах. Веднага сглобих сценарий в главата си , че ако съм четвъртата , той просто събира храна за повече хора, семейство, деца, други приятели по улицата. Усмихнах се. 
Но там не приключих с книгата , нито с чуденката. 
Разбира се , че адвокатът ще се превърне в добрия самарянин и ще защитава бедните с безплатни услуги и прочие. Това е книга. 
Но усмивката от сутринта си е реалност. И този ден на година мен чака. 
Та съдбата я има. 
А аз имам дела за вършене. 
Да си помагаме. 
Дядо Боже гледа!

Лека Нощ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)