12.12.22

Грижа

Стоим си двете, с елхата.В тъмното.До тук добре.Аз пия чай и ям сутрешен мъфин.За хората, които ме познават, първото изобщо няма да им направи впечатление.Сама, елха, лампички.Нормално!
Аз и чай...тук вече може и да има няколко вдигнати вежди😳
Ами то и на мен ми е странно, ама на, пия чай.Праскова и портокал за имунитет (така пише)!Не е лош.
За тези, които още по-добре ме познават, веждите тук са две, барабар с нарисуваните.
Странна работа е тоя чай ....
Вярно е.
Вярно е и че се променяме, наместваме, разместваме и натаманяваме.Има хиляди клишета за тоя чай.
Не е от чая обаче мили ми смехурко.
Аз даже й си го купих напълно умишлено.Странно е , но е това което ми дава минути спокойствие, тишина , разговор с елхата , бръмбарите в строй.
Изморена съм от не странности , и хоп чай!
Няма да е редно да не е в цвят, щото нали....
Топъл, тръпчив, в цвят и любима чаша.
Достатъчен.
Грижете се за себе си и ако пиенето на чай е нужната 5 минутка, нека!
Здрави да сме ❤️🍀

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)