18.2.11

Friendship {или не}...

Приятелството!За мен е безценно и без време.Публикувам два цитата от книги, които са близки до моето мислене и усещания.

"Well , that's life , I thought.It ends.And that's friendship: every friendship has its wobbly moments.Live with it,I told myself.Get used to it.I remembered Sally years before in the car driving west,swirling her hand in that chaotic gesture,saying from now on the deaths would be easier.And  I had a true friend , right?Yes, one true friend.A friend of immeasurable value.Because who else but Sally could love my prickly nugget of a soul?"
                                                                                                                {Best Friends ,Martha Moody}

"Искам да ме изслушваш , без да ме съдиш.Искам мнението ти , не съвет.
Искам да ми вярваш , без да изискваш.Искам помощта ти , но не и да решаваш вместо мен.
Искам грижите ти , но не и да ме обезличаваш.Искам да ме гледаш , без да проектираш твоите неща у мен.
Искам прегръдката ти да не ме задушава.Искам да ме окуражаваш, без да ме насилваш.
Искам да ме подкрепяш , без да се нагърбваш с мен.
Искам да ме защитаваш без лъжи.Искам да си близо , без да ме завземаш.
Искам да познаваш моите черти, които най-силно те отвращават.
Искам да ги приемеш , без да се опитваш да ги промениш.
Искам да знаеш ...че днес можеш да разчиташ на мен...
Безусловно."                                                                                                            

                                                                                                    {Приказки за Размисъл,Хорхе Букай}

Искам и имам точно такива приятели.Ти не ми трябваш!

Какво не искам ли ?!Такова приятелство-като твоето!


А ти?


2 коментара:

Neizi_ss каза...

аааааааа ..супел са цитатите - Смиф - пузнай като прочетох за изслушването за ко се сетих ......хихих за мрънкянетооооо ...:)

Lil каза...

@Фиф,много правилно си се сетила♥ Търпението и изслушването са много важни за едно приятелство.Благодаря ти и за дввете♥♥♥

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)