9.1.12

За една цигара време...

Здравей ,
Аз съм Пол и съм от Испания, на 29 години съм.Имам два брака, разведен съм и дъщеря ми е разкошна.Живея при майка си и събирам пари за самостоятелна квартира.Работя по 24 часа и пия Редбул , за да оцелея.Но после сам ще се наслаждавам на мръсните си чорапи и няма да си мия чиниите с дни.Не мога да виждам дъщеря ми.Скоро съм на дело.Жена ми , бившата де ( да , първата) е ужасна.Родителите й мислели , че сватбата е равна на паспорт.[ нещо на испански].
А , аз съм от Северна Испания и не е толкова топло.Но знаеш ли , там е скъпо, хората ипотекират къщите си и изведнъж остават без тях.Баба ми е там. [ мълчание]
Пуша разбира се.Да, тук съм от 10 години – но какво от това, като не мога да виждам дъщеря си.
Да, имам още едно дете.От другата бивша.Преди малко бях там и им се радвах.Разбираме се добре, но аз искам да съм си сам.Точно сам.
Объркахме пътя.
Аз се усмихвам.”Още преди пет мили ти го споменах”
***
Здравей ,
Аз съм Линда.Имам диабет от около 11 години.Не е вроден.Но съм на инсулин.Имам три деца, семеен заем , а съпругът ми има добра работа.Малката ми дъщеря също има диабет.
Не, не ми пречи.Пуша си. И работя, дори през нощта.
О, здравей Пол радвам се да те видя.
Аха, докарал те е.Значи се познавате.
Клатя глава в не-посоката.
Чувам гореописаното за втори път.
***
Здравей ,
Аз съм Хелън.Да хубав е , но няма значение, защото ме заряза.Преди две седмици.Писа ми смс.Нещастник.
Чистачка съм.Печеля добри пари.
Пуша.Дори си свивам.Имам и сестра.Омъжи си , мамицата й.
Примлясва български сандвич и се оригва.
Усмихвам се .

Здравейте, Аз съм Лили [ точка]

Това са трима души , които виждам за първи път.Те са искрени.Казват си всичко , още след здравей.Останах изненадана.Всеки се изповяда пред мен , и не само, все едно ей така...ние така си комуникираме.Всичко се случва за една цигара време...
Чудех се дали искам да знам.Но след като съм запомнила.Реторика.
Такива са хората тук.Спокойни и прозрачни.Нямат тайни.Не знам за мечтите.Не съм чувала някой да си мечтае...поне не на английски.Странно и бездушно.
Не им завиждам!

*Историите са истински , но умишлено съм сменила имената.

2 коментара:

Neizi_ss каза...

открити са да - а ние за цигара време успяваме да наредим майките на жената/мъжа, на шефа и та управляващите :)

lina.im каза...

Запалих една и зачетох.

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)