8.10.08

Апчих...

Болна съм.Криво ми е,отпаднало ми е не си понасям течащия като река нос.Ужасно е!
Рядко се разболявам,ама случи ли се си е сериозно.

От тази ми хрема (или грип-незнам) се замислих за налудничавите неща,които се случват около нас и в целия свят.Всичко е мутирало до безобразие и катаклизмите и аномалиите са факт.Дори времето се побърка.В Събота беше лято,в Неделя зима-хайде в Понеделник с настинка!
Сега съм у дома и си почивам и ми е някак странно,че не съм в офиса и не съм се заровила в бумащини.Осъзнах,че съм си свикнала през седмицата да съм на работа и сега някак си се чудя какво да правя.Мързелувам си -да,ама и това омръзва!
Снощи макар и болно-крива се радвах с умиление на греещата физионимия на Васко.Купих му за подаръче любимата книга и списание.Обичам да го гледам как се усмихва и грее /самоцитирам се,защото преди малко го написах на майка му/.Ех,любов....
Дъждовен ден-така му викам аз на този ,защото нищо не правя,подсмърчам си ,кихам си и се тъпча с хапчета и чай.Странно,ама пак ми се пуши...
Пожелавам си да оздравея бързо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)