17.10.08

Поредна седмица

Пак е Петък.И тази седмица се изтъркули или пък я избутахме не се знае.Есен е.По новините казаха ,че носела депресия със себе си или тъга.Жълтите листа всъщност са романтични.Дали това ги прави тъжни?!Не.Догодина пак ще са зелени.А ние ще сме уж по-мъдри и естествено по-стари.
Седя и си пуша и чакам.Чакам моята усмивка да се прибере.Радвам се,че я оставих на Васко да ми я пази.
Мисля си за негативното и как ,ако се опитам да го елиминирам с лошото -то ще рефлектира най-много върху мен.Изморих се от отрицателни емоции.Липсва ми Шуша и нейните сини очи,кафето с нея и милите спомени от времето ,когато бяхме неразделни.Ей,Шушкеее Обичам те!Ама и ти си далече.Всички са далече-и аз дори.Есентта май ми влияе или просто съм изморена.Да,може би.
И все пак -Петък е!Но всъщност какво от това след като и утре ме чака работа ...дано поне Мишката да си е у дома,че ако ми е криво да има на кого да си поплача.Възхищавам му се как таи всичко в себе си-аз не мога!В Петък приличам на онази риба-балон!Само ,че незнам ако се пръсне дали умира или си почива?!Не обичам да падам духом,но нещо тъпче духа ми -знам какво е-поддавам се на елементарни битовизми и позволявам това да ме изнервя-не бива.Ча какво ми липсва?!->Нищо!
Само малко вяра в самата мен и отслабващото желание да Я стъпча.Но пък не желая да е с лошо.
Енигма-Мишлето си идва и ми носи усмивката!





Петък е!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)