9.1.09

Юрош на новата година -2009!



Честита Нова Година!

Да бе сетих се и аз,че имам блог.Нещо ми беше орязано откъм муза за писане,но то творческото забвение няма времеви рамки за преминаване или идване.Действа на принципа прилив-отлив,но със свои собствени измерения и настроения.
Както и да е де-прописах и за тази година.Сефте!
Няма да се отплесквам в някакви клиширани пожелания -не ми допадат.По ми харесва да пожелая на себе си и хората около мен,които обичам -Дано и тази година да се справим!
Щото общо взето за новата година мога да кажа: 2009-и к'во?!Мога и да си отговоря,но това оставям за хронологично проследяване през предстоящата година.Изминаха празниците и софрите.Пийнето и Йеденето си е наш балкански манталитет,та и в лошо настроение да сме,комбинацията свинско-винско ни е в кръвта и едва ли сме я подминали и този път.Сега се присещам,че когото и да питат (интервюта,случайни хора,анкети) всеки се усмихва и казва ,че категорично си е прекарал добре по празниците.Сигурно е така,но ми е подозрителна тази масова позитивна екзалтация по празниците.Някой би ме пунктирал,че по празници е весело.Е не е задължително!Може да се случи да не е-и в това няма нищо изкривено или непразнично.Получава се някакво съвпадение на обстоятелствата.Разбъркано ми е писането,но то е от музовата закърнялост дето ме беше налегнала.Дори бях решила да не пиша ,докато не се справя с нещо,с което мисля да се заема утре.Подготвих се с някои материали за едно ново предизвикателство и се надявам да ми устискат нервите и силите ,за да се справя.
Подаръци-сетих се сега!Получих много,но след Нова Година беше най-големият.Благодаря на Мишката-той си знае!
Иначе положението българско май ми се иска да поизбистря.Не че не се начетох и наслушах на поредните абсурдни ситуации,предизвикани от самите нас,но сега ми е студено,ядосвам се че има-ама-няма парно и се чудя защо все чакаме някой друг да ни оправи лайната,в които сами сме се заровили.Ей на Саркузи хукна човеко пръв-а у Френско криза няма.Де си тръгнал тогава бре?!Сигурно би отговорил на този въпрос -Да спасявам отново онез,горките Българи (с френско Р разбира се).Не па проблем-мъ за нас Биг сеир!
Наистина не разбирам защо управляващите си мислят ,че ЕС е колосът,който все ще ни седи зад гърба и ще ни бави като малко дете,което все се стреми да напакости.Па седнете ,прочетете законите и ги спазвайте.Що' все требе да ни бутат,пък ние все да си знаем нашето и да даваме по три стъпки назад?!Туй не е хоро!Па и да беше-бъркаме стъпките!Или пък само аз така виждам нещата,а парламентят си е наред и си върши работата?! (това и заблудено дете няма да го повярва,но все пак е утопична алтернатива).
Пак задълбах,но няма как...наистина се чудя до къде ще ни докарат всичките тези кризи,проблеми ,увеличения,спънки,спирания и кво' ли не,всичко що е нагативно-все върху нас се излива.От магнитното биополе ще да е!
Но все пак обикновеният Българин се справя!Това е факт!Въпреки всички сплетни и недоразумения ,които представлява кабинета на Станишев-ние сме добре бе!Или ще е от инат (да се изперчим ,че сме способни да се справим във всякакви ситуации) или ще е от късогледство!

Незнам!

Уф, верно си е студено!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)