28.1.09

Welcome to Bulgaria!

Логото на наш'та shitty държава трябва да е "Прецакването е пари"!


Как е възможно да сме такaва сбърщина от зацапани с лайна нравствени ценности??!Как стигнахме до това да се опитваме сами да вкарваме в блатото ближните си??Това е недопостимо!

Защо съм толкова бясна ли ?!


Вчера отивам с Multirama на Солунска (престижен магазин за компютри и аксесоари).Качвам се на втория етаж,който е специализиран за компютърни игри и си купувам,това за което съм отишла.Давам 70 лв и се чувствам страхотно,защото ще зарадвам любимия човек с желан подарък!До тук пъстра и идилична картинка!Прибирам се,подарявам го и се радвам на искриците на умиление в очите на Мишката!Но.... (разбира се,че винаги има едно Но,което зацапва пейзажа)...поставяйки диска в компа се оказва,че е празен!Чудех се дали ще успея да се изразя толкова цветущо,че да запълня този шибан ,празен диск с всичките люти псувни,които са ми известни!Това е непримирима подигравка с потребителите!Как е възможно да се предлага нещо,което е празно????Ами ако си купя кисело мляко и вътре няма мляко????Иначе сме царе на опаковката.Колкото се може по-цветна,лъскава и рекламо-продаваща!Нямаме равни,когато иде реч да се пласира нещо на пазара,ако ще и най-големият боклук да е!Освен че страдаме от пословична липса на култура на пазаруване се оказва,че и в продажбите сме гола вода!Царе сме обаче на това да приберем паричките на потребителите и да си щракаме с пръсти,че отново сме преметнали другарчето!В случая прекупвачите от Multirama нямат никаква вина.Продуктът е лицензиран и запечатан с уж надеждното лого на Пулсар!Ще *** ******!Да,псувам.Защото не стига,че си плащаш ми отгоре на всичкото не получаваш,това за което си дал парите си.Ами ако беше за подарък на чужд човек и след като си го подарил се установи шибаната празнота на диска,после какво??К'фо бе умници от Пулсар!?Защо са ви всичките лъскави лепенки и лиценз за представители на Blizzard след като сте пълна нула!

Предстои ми сега към обяд да ходя да се разправям, за да ми подменят продукта!Да видим до каква степен ще ми запалят нервичките и каква ще бъде развръзката!


Welcome to Bulgaria!



®all rights reserved

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)