16.1.09

Scrapbooking-първи стъпки

Scrapbooking е технология за изработка на картички в електронен или хартиен вариант.Аз започнах първите си плахи стъпки преди около 2 седмици ,но днешната картичка май си я харесвам най-много.С разрешението на Нейзи я публикувам.Няма да се отплесвам сега в обяснения защо,как и колко.Оставям това за след като се появи нещо мое в хартиен вариант,за което съм се запасила с материали още преди седмица,ама все не ми остава време,не ми достига музата или просто ме е шубе,че нищо няма да стане.Но все пак съм си обещала да опитам.Най-важното е ,че този вид творчество дарява разтоварване,спокойствие,положителни емоции и е красиво :)


®all rights reserved

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)