16.3.09

Евала и купа ягоди!

16-ти март освен Понеделник се оказа и ден за риалитита.Гледайки Music Idol и нагъвайки огромни ,мутирали и хрупкащи като морков ягоди, се натъкнах на толкова тиражираните реклами.Преди време ,преди да намеря призванието си относно уеб дизайна,обожавах да гледам реклами и да си създавам собствена концепция за значението им.Сега са нетърпимо на често и някак дразнят сетивата и окото ми.Превключих на Nova.И какво да видя-Аня Пенчева и щерка се поклащат помпозно по червеното килимче ,тътрейки се пред портите на Vip Brother 3 и уж не обръщайки внимание на дъжда ,и даряващи лъскаво-изкуствени усмивки на феновете и дебнещите папараци.Реших да гледам паралелно.Взе че ми стана и интересно.Сбирката за Вип-а буди доста интересни предположения за развитието на този сезон.Поздравления за селекцията.И така до 7-я съквартирант ,който не се знаеше кой е,но инатливите му прояви тип магаре на лед се превърнаха в добре скълъпена кулминация!Емил Кошлуков и Тодор Славков!Дали да се чудя и мая или да поздравя продуцентите за избора и затова,че на 99% са предвкусили бомбата със закъснител.И така се заинатихме ефирно,та чак до края.Започнаха уговорките,или сценката (не съм сигурна).Преди това обаче замалко да се прехвърля към симпатизантите на Кошлуков и то заради следната фраза,която ми направи много голямо ,че и добро впечатление:"Благотворителността е като химическото чистене-вадим някакви пари ,за да си купим чистта съвест".Евала!И ръбам ягодки в очакване на развръзката.Ще влезне,няма да влезне->Влизай!Не се сдържам и цъкам на Бтв->там бате Бойко пъчи генералската си особа в достолепна стойка,преметнал крак връз крак и обяснява неспирно как Сергейчо ще си ходи за ръчичка с Ахмед Доган.Минавам набърже и дори не чакам да чуя певачите.По Нова се продължава с тирадата от време оно,навлезли са в дискусия за вицовете и затворите.Незнаех ,че Кошлуков е прекарал 3 години в затвора,после се оказа че и Славков.Това ме изуми,имайки в предвид славният си дядо.Не съм дете на Татовия режим и не искам да бъда.Поназнайвам нещичко от учебниците по история,но не ми се нрави това да ми се напомня в моменти на блаженна почивка и хрускавите,пълни с пестициди,но големи и сочни ягоди!
Предаванията приключиха с анонс за обещаващо продължение.Изгониха рокерчето ,а макетата доминраха-евала,верно пеят!Кошлуков се скри,а бате Ники с новата си неплондерска визия и прическа тип петел преминал на нощна проверка през кокошкарника ни остави да "тръпнем" в очакване на развръзката.През цялото време на онези ми ти соц недомлъвки и словесен двубой между камера и изповедалня ,водещият не пропускаше да ни информира,че видите ли това никак не биде нагласено...очевидно!
Изръфах си ягодите.Позамислих се само за минута и не ми хареса идеята за продълженията.Ако се намери и някой да обясни на мен и простоватичката аудитория,не преминала през онзи режим,защо трябва да ни се развалят моментите ,в които искаме да се посмеем или насладим на хубава песен.....евала нему.
Мислех да пропусна фактите около Виктория-момичето ослепяло от ръката на не кой да е ,а барабанистът ан Пиф и Сленг!Но няма!Евала на продуцентите за внасянето на яснота (макар да буиде разделена на 50% съпричастност и 50% реклама).Не пожелавам нищо лошо на този човек,защото повече от това незнам на къде.Изрод!
Останаха няколко едрозърнести ,червеникави и сочни ягодки и шоуто на Слави.Евала!


2 коментара:

Dimana каза...

Да гледаш, или да не гледаш! Явно това е днес наболелия проблем ;)))

Lil каза...

Сладурка :)
Пак си тръгнала на разходка в старите теми и ме караш много да се усмихвам,Благодаря за което.
Тази статия ми е първенец,както и още няколко такива-публикуваха ме у вестник :)
Гледането не е като дзяпането ;)

Публикуване на коментар

Hello, say something or just give me a smile. Kidness is essential.Thanks and enjoy your stay :)